6 נקודות התצפית הטובות ביותר בקוסמוי

 תוֹכֶן

מחפש את נקודות התצפית הטובות ביותר בקוסמוי תאילנדמדריך Go זה מראה לך כמה מהמקומות הטובים ביותר ללכת אליהם עם המצלמה שלך. סיור באי כדי למצוא את נקודות התצפית הטובות ביותר יכול להיות גולת הכותרת מלהיבה ובלתי נשכחת של הטיול שלך. זה סביר - אתה רק צריך לשכור אופנוע למשך היום - או שאתה יכול לעשות את זה בצורה יוקרתית יותר על ידי שכירת מונית שתיקח אותך לכל נקודת תצפית נהדרת.

רוב הנופים הפנורמיים בקוסמוי למטייל ממוקמים בחוף הצפון-מזרחי של האי, בערך בין לאמאי לצ'אוונג. די קל להגיע לרבים מהם, כאשר רק למעטים מהם נדרש מאמץ פיזי רב כדי להיראות. הפרס יכול להיות מוערך אפילו יותר לאחר מאמץ מסוים. המשך לקרוא כדי ללמוד על המקומות המגניבים שבהם אתה יכול לצלם את התמונות הטובות ביותר של קו סמוי.

1

נקודת מבט של מועדון הג'ונגל

נוף ששווה את הנסיעה בעלייה


    נקודת מבט של מועדון ג'ונגל היא אחד המקומות הטובים ביותר לתצפית על הנופים היפים של קו סמוי. הנסיעה אל מסעדת הנופש הזו על צלע הגבעה עשויה להיות מסמרת שיער, אבל זה שווה את זה בשביל כמה מהנופים הטובים ביותר על האי. בג'ונגל קלאב יש בונגלוס, כמו גם מסעדה עם מספר חללי אוכל.

    יש לך בחירה בין דק עץ עם כריות תאילנדיות, סלות סכך ובמבוק ( ביתנים) בודדים או אזור המסעדה עצמו. הנופים הצפוניים ממועדון הג'ונגל הם של Lamai, Chaweng, Bangrak ושדה התעופה, ובצהריים ביום בהיר, הם פשוט בלתי מנוצחים.

    מיקום: 44/11 Soi Panyadee, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

    פתוח: שבת עד רביעי בין השעות 8:00-22:00 (סגור בימי חמישי ושישי)

    טלפון: +66 (0)81 894 2327

    מַפָּה
    2

    נקודת מבט לאמאי

    נופים מרשימים וכיף מלהיב


    Lamai Viewpoint הוא מבחר של 3 אטרקציות טבעיות ורכיבה מרגשת, והכל במיקום מפותח אחד הפתוח מדי יום בין השעות 8:30-18:30. הוא מציע נופים מרשימים והזדמנויות צילום נהדרות בהישג יד מחוף לאמאי.

    תמורת תשלום קטן תוכלו לראות את אבן ולנטיין, מפל סיווה טרה ונקודת התצפית של לאמאי עצמה. תמורת קצת יותר, תקבלו את כל זה בתוספת נסיעה ב-zip-line על פני העמק הסמוך, המעניקה לכם נוף מרגש וייחודי על פני לאמאי. בפארק יש גם מסעדה ליד הכניסה ובר בנקודת התצפית.

    מיקום: 127/199 Moo 3, Haad Lamai Rd, Koh Samui, Surat Thani 84310, תאילנד

    פתוח: שני עד שישי מ-9:00 עד 18:30, שבת וראשון מ-8:30 עד 18:30.

    טלפון: +66 (0)80 890 9755

    3

    נקודת תצפית לאט קו

    נוף פנורמי של הים והחוף המזרחי

    Lat Ko Viewpoint הוא אחד המקומות הטובים והפשוטים ביותר בסאמוי כדי לקבל נוף פנורמי נהדר של הים והחוף המזרחי היפה של האי. ממוקם ממש לצד כביש הטבעת בין לאמאי לצ'אוונג, אתה יכול להחנות את האופניים שלך וללכת לאורך השביל הסלול המשקיף על קו החוף, ויורד אל החוף.

    הבז' האפרפר של הבולדרים, מי הטורקיז והשמים הכחולים והצלולים מעל צ'אוונג מציעים מראה נעים באמת. המיקום של Lat Ko Viewpoint מאפשר לכם גם לתפוס את הזריחה המהממת כאן.

    מיקום: Moo 3, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

    פתוח: 24/7

    מַפָּה
    4

    נקודת מבט וואט פרה יאי

    ציון דרך מרשים עם נופים תואמים

    ביקור בוואט פרה יאי - מקדש הבודהה הגדול - מאפשר לכם לגלות את ציון הדרך הדתי הבולט ביותר בסאמוי וליהנות מנופים יפים. גולת הכותרת הצדדית כאן היא הפנורמה מהמרפסת עליה ניצב הפסל.

    הנוף צפונה מרהיב וכולל את קו החוף הצפוני של סאמוי, עם קופנגן ברקע. מדרום, אתה יכול לראות מטוסים ממריאים ונוחתים בנמל התעופה הבינלאומי של קו סאמוי, שנמצא ממש ביישור של וואט פרה יאי.

    מיקום: כביש 4171, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 8:00-18:00

    מַפָּה


    נקודת תצפית על מקדש פגודת קאו הואה ג'וק

    מקום מדהים עם נוף אקלקטי

      נקודת התצפית של מקדש פגודת קאו הואה ג'וק מציעה כמה מהנופים הטובים ביותר בקו סאמוי. המקדש הזה ממוקם על גבעה בגובה 90 מטר מצפון לצ'אוונג ומציע נוף מדהים מהפסגה - כל המסלול של נמל התעופה של סאמוי נמצא כמעט לרגליך.

      אם אתם אוהבים מטוסים ולצפות בהמראות ונחיתות, זה המקום לשבת בו קצת. האיים Koh Phangan, Koh Tao, Koh Sum, Koh Lum Noi ו-Koh Tao Poon, כמו גם בודהה הגדול, וואט בנגראק, שקיעות מדהימות ועוד הרבה נראים כולם גם מהנקודה המדהימה הזו.

      מיקום: Moo 2, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

      פתוח: מדי יום בין השעות 8:00-18:30

      מַפָּה
      6

      Koh Mae Koh Point View

      נופי ים מתגמלים על אי שמור להפליא


        Koh Mae Koh הוא אחד מהאיים הבודדים שבהם אתם עוצרים במהלך יום טיול בסירת מנוע מהירה לפארק הימי הלאומי אנג תונג. זה לוקח בערך שעה להגיע לשם מסאמוי. האי השמור להפליא זה כולל 2 נקודות תצפית.

        ניתן לבקר בקלות בנקודת התצפית הראשונה ברוב טיולי היום, שכן גרם מדרגות גדול וקל יחסית לטיפוס לוקח אותך לשיאו תוך דקות ספורות. נקודת המבט השנייה מרשימה הרבה יותר, אבל אתה צריך כמעט 45 דקות כדי להגיע לשם. אתה צריך לשאול קודם אם הסיור שאתה רוצה להזמין נשאר מספיק זמן ב-Koh Mae Koh כדי להגיע לנקודת מבט יוצאת דופן זו. שימו לב שהדרך להגיע אליו היא די תובענית ומעט מסוכנת.

        מיקום: Ang Thong, Koh Samui, Surat Thani 84280, תאילנד



        מדריכים נוספים שעשויים לעניין אותך:

        מידע נוסף במדריך הבא: קוסמוי 21 דברים שאתם חייבים לעשות

         אולי תתעניינו גם: קוסמוי עם ילדים 5 אטרקציות שכדאי לעשות

        מידע נוסף במדריך הבא:קוסמוי 10 החופים המומלצים ביותר

        תגובות

        רשומות פופולריות