מלונות בקופנגן - איפה כדאי לשהות בקופנגן

 

מתכננים את החופשות שלכם בתאילנד ומחפשים היכן לשהות בקופנגן? מצא את רשימת המלונות הטובים ביותר  בקופנגן תאילנד , כולל המלונות ואתרי הנופש הפופולריים ביותר  בקופנגן : מלונות למשפחות, אתרי נופש על החוף, וילות ושאר סוגי לינה.

קו פנגן

קו פנגן הוא אי מול החוף המזרחי של  דרום תאילנד . האי קופנגן הוא חלק מארכיפלג סאמוי במפרץ תאילנד, הממוקם בערך בשליש מהדרך מקו  סאמוי  לקו  טאו . האי ידוע במסיבות הירח המלא המפורסמות שלו בעולם המושכות אלפי תיירים מכל קצוות העולם, אבל במציאות, הוא מציע הרבה יותר מסתם חיי לילה. באי יש גם חופי חול אבקתי לבן ומטעי קוקוס לאוהבי הטבע והבדידות. יש גם מספר מפלים ונקודות תצפית בקופנגן, המעניקים לכם נופים נפלאים על האי.

רשימת מלונות בקופנגן

בעונת התיירות, מרכז הבילוי במהלך מסיבת הירח המלא בו בוחרים מטיילים לשהות הוא חוף האד רין העמוס ביותר. אם מסיבות זה לא הקטע שלך, הישאר במלון באחד החופים המבודדים בקופנגן מזג אויר - יש הרבה כאלה באי היפה הזה. להאד סלט יש מבחר רחב של מלונות ואתרי נופש על קו החוף עם נוף יפה לים. Thong Nai Pan Beach מציע כמה מאתרי הנופש והווילות הפרטיות היוקרתיים ביותר בקופנגן. לרובם יש מרכזי ספורט מים באתר המציעים פעילויות כמו שיט בקאנו, קיאקים וגלישת רוח. ל-Haad Salad ול-Haad Yao יש כמה יחידות אירוח מסוג בונגלו הפופולריות בקרב תיירים ארוכי טווח.

המלונות הפופולריים ביותר בקופנגן  מפורטים למטה.


אולי תתעניין גם ב: קופנגן מדריך #1 לתייר הישראלי



כדי להחליט על האפשרות הטובה ביותר לטיול, מידע מפורט יותר על כל אחד מהמלונות עם חוות דעת, מחירים וזמינות החדרים לתאריכים הנבחרים ניתן למצוא  על ידי לחיצה על הקישורים המסופקים .


1. Panviman Resort Koh Phangan

Panviman Resort Koh Phangan

מקום מפלט חלומי החבוי בין צמחייה טרופית, Panviman Resort Koh Phangan משקיף על Thong Nai Pan ומתגאה בגישה לחוף פרטי. בריכת האינסוף והספא בראש הגבעה הם מקומות מצוינים לתפוס זריחות מרהיבות. כל החדרים מפוארים עם מצעים וריהוט משובחים. הם נועדו לספק את כל הנוחות של הבית ולספק נוף יפהפה. יש להם מרפסות פרטיות גדולות וחדרי רחצה מפוארים עם אמבטיה פנימית או חיצונית. האורחים נהנים גם משימוש בסמארטפון עם שירותי נתונים ושיחות בחינם בכל סוגי החדרים.

2. Koh Ma Beach Resort


Koh Ma Beach Resort ממוקם ליד אחת האטרקציות בקופנגן עם ילדים שכל אחד חייב לבקר בה פעם אחת בחייו. חוף זה נקרא Mae Haad Beach אשר ממוקם בקופנגן. עם זאת, המקומיים קוראים לזה לעתים קרובות Koh Ma, שכן יש ים נפרד שבו אתה יכול ללכת אל אי קטן לא רחוק מקופנגן. בשל שוניות האלמוגים שלו, אתר זה עשיר בחיים ימיים והוא גם אחד מאתרי הצלילה היפים ביותר בקופנגן.


עיין במדריך שלנו קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה

3. אתר הנופש Tharathip

אתר הנופש Tharathip

אתר הנופש Tharathip הוא מקום מפלט קטן, שקט ופרטי, אך נוח עם משיכה תאילנדי כפרי אותנטי בחוף המערבי של האי קופנגן בדרום תאילנד. הישארו בבונגלוס נוחים הממוקמים בין גנים טרופיים עם עצי קוקוס נישאים וצמחייה ססגונית ושחו בבריכה או בים הכחול הבדולח והירגע עם נוף שקיעה מרהיב מעל מפרץ ווק טום.

4. סלט ביץ' ריזורט


מלון סאלאד ביץ ' ריזורט ממוקם על חוף או סאלאד בינות לצמחייה טרופית עבותהמוקפת בחול לבן טהור ובמימי מפרץ תאילנד ירוקי האזמרגד. כולל 20 בונגלוס ו-28 חדרי מלון מפוארים, כל אחד מאובזר במלואו עם מתקנים מודרניים ונהנה מנופים של האוקיינוס ​​או הגן - מושלם להנאה מקפה של בוקר או קוקטייל שקיעה. אורחים לוכדים את כל המאפיינים של חיי האי הטרופי, נמצאים בסמיכות לאחת מנקודות הצלילה המובילות בקופנגן המלצות. בין אם תחליטו להתרווח ליד בריכת השחייה, להירגע במפל-ג'קוזי או לצאת לחוף, הצוות האדיב מבטיח ששירות חמישה כוכבים ימשיך לאורך כל הדרך. המסעדה לצד החוף מציעה את הסוף המושלם ליום מהנה או רגוע, עם שילוב של מאכלים מערביים ואסייתים יכולים ליהנות עם יקיריכם, לחוויה בלתי נשכחת באמת.

5. Maehaad Bay Resort

אתר הנופש מאהאד ביי

אתר הנופש Maehaad Bay ממוקם על חוף Mae Haad החולי, ומציע חדרים נעימים עם מרפסת פרטית. נכס זה כולל מסעדה, בריכת שחייה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים האלגנטיים ללא עישון באתר הנופש כוללים עיצוב תאילנדי מודרני וריצוף עץ. כל החדרים מצוידים היטב ומצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, כספת אישית ומקלחת.

6. אתר הנופש והספא Santhiya Koh Phangan


משתרע על פני 18 דונם של נופים טרופיים מפוארים, Santhiya Koh Phangan Resort & Spa הוא מקום מסתור טבעי אקולוגי שיק עם אירוח מפואר מעץ טיק ושירות ואירוח בעלי שם עולמי. כל החדרים המרהיבים ממוקמים על הצוק ואנו מספקים שירות הסעות חינם לכל האורחים באתר הנופש. יערות טרופיים שופעים, מפרץ צלול וחוף פרטי מציבים את הרקע המושלם לארוחות גורמה נהדרות, מפלי מים שוצפים לצד הבריכה, טיפול ספא יוקרתי בספא Ayurvana או מגוון מלהיב של פעילויות מים בחוץ. 

7. אתר הנופש והספא Sarikantang

אתר הנופש והספא Sarikantang

אתר הנופש והספא Sarikantang , Koh Phangan ממוקם על חוף Seekantang בקופנגן. הוא מתהדר בחוף ים פרטי, ספא ובריכת שחייה חיצונית. אתם יכולים למצוא את עצמכם מתפנקים על ידי הרפיה של אתר נופש פרטי על החוף בזמן חיי הלילה המדהימים של חוף האד רין. החדרים מוקפים בגנים טרופיים וכוללים ריהוט עץ ומיזוג אוויר. כל החדרים מציעים מרפסת פרטית, טלוויזיה בכבלים/לוויין ומיני בר. חדרים נבחרים כוללים נגני DVD.

8. Sunset Hill Resort

אתר הנופש סאנסט היל

אתר הנופש סאנסט היל שוכן על גבי גבעה טרופית המשקיפה על החוף המערבי של קופנגן מלונות ונהנה מנוף פנורמי לים. הוא מציע בריכת אינסוף חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים ויחידות אירוח מרווחות. הנכס ממוקם במרחק של 350 מ' מהאד צ'או פאו ומהחוף הסודי. חדרי האירוח המפוארים באתר הנופש סאנסט היל בוטיק כוללים טלוויזיות בעלות מסך שטוח. רוב החדרים כוללים גם טרסה המציעה נוף של השקיעה או הצמחייה.

מידע נוסף במדריך הבא: קופנגן 10 החופים הטובים ביותר

9. בורי ראסה כפר פנגן

בורי ראסה כפר פנגן

ממוקם על חוף Thong Nai Pan Noi, בורי ראסה מציע יחידות אירוח מפוארות על חוף הים עם מרפסת פרטית. מלון 4 כוכבים זה מתגאה בבריכה חיצונית, מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם. בורי ראסה וילג' פנגאן הוא אתר נופש בוטיק נעים שבו אלמנטים עיצוביים עכשוויים ומסורתיים משולבים יחד עם מגע של אלגנטיות היוצרים סגנון ייחודי המפריד בין בורי ראסה מכל השאר. כל שישים וחמישה חדרי האירוח ב-Buri Rasa Village Phangan מציעים אירוח יוצא דופן וכוללים מרחב מחיה פנימי וחיצוני, כולל טרסה גדולה, נוף ללא הפרעה של החוף או הנוף הטרופי או גישה ישירה לבריכת השחייה.

10. לודג' פאליטה

לודג' פאליטה

פאליטה לודג' ממוקם על חוף האד רין, במרחק של קילומטר אחד ממזח האד רין. הוא מציע בריכת שחייה, מסעדה וחדרים עם מרפסות פרטיות. החניה הינה ללא תשלום. החדרים ב-Lodge Palita מרווחים וכוללים ריהוט עץ. כל חדר מצויד בטלוויזיה בלוויין, מיני בר ומייבש שיער. חדרי הרחצה הצמודים כוללים מתקני מקלחת חמה. אפשרויות הרפיה במלון כוללות טבילה בבריכה או משחק כדור חוף. המלון יכול לערוך סידורים עבור צלילה, שנורקלינג וטיולי סירה באי.

11. Varivana Resort Koh Phangan

Varivana Resort Koh Phangan

Varivana Resort Koh Phangan הוא אתר נופש ארבעה כוכבים על ראש ההר של Koh Phangan. מאמצת את העיצוב הטרופי המודרני, Varivana נותנת את תחושת הטוטאליות, בין האדם, הטבע והאדריכלות. Varivana שולטת על נופי האוקיינוס ​​וההרים עוצרי הנשימה של קופנגן, מהם ניתן ליהנות מכל חדר אירוח, מבריכת מי המלח האינסוף על הגג, ומהמסעדה והבר שעל הגג. מתקני החדר כוללים מיטת קינג סייז מפוארת עם קפיצים, אביזרי Eco Pure של ELOURA Australia, טלוויזיה חכמה בגודל 40 אינץ' ומרפסת פרטית מרווחת.

12. Anantara Rasananda Koh Phangan Villas

Anantara Rasananda Koh Phangan Villas

מקום האירוח Anantara Rasananda Koh Phangan Villas ממוקם על החוף הצפון מזרחי של Koh Phangan, בחוף Thong Nai Pan Noi. הסוויטות והווילות מעוצבות באלגנטיות בעיצוב תאילנדי מודרני. החדרים ממוקמים בגן, ומצוידים בטלוויזיית LCD בגודל 55 אינץ' עם Apple TV, מערכת בידור ביתית ותחנת עגינה לאייפוד.

13. אתר הנופש Phangan Bayshore

אתר הנופש Phangan Bayshore

Phangan Bayshore Resort הוא אתר נופש חוף מסוגנן בקופנגן חופים הכולל 8 סוגי אירוח מעודנים, כולם עטופים בעיצוב מקסים וטיפוסי של האי ומצוידים במרפסות המתהדרות בנופים מדהימים של סביבת המלון, בנוסף לאינסוף. מגוון שירותים מצוינים נוספים, ביניהם מסעדת Bayshore, המגישה מטבח תאילנדי ובינלאומי טעים; Chillin' Beach Club, שבו אתה יכול לשקוע בחול הלבן העדין תוך התפעלות מנופי האוקיינוס ​​המדהימים; חדר כושר מצויד במלואו, גנים שופעים, קישורי תחבורה מצוינים ועוד.

14. גן הים 2

גן הים 2

אתר הנופש סי גארדן ממוקם בחוף המערבי של האד צ'אופאו, בין חזיתות החוף הזהובות של האד סון וסרי ת'אנו. אתר נופש שליו זה מציע עיסוי תאילנדי, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם.

15. Little Paradise Resort

אתר הנופש ליטל פרדייז

ליטל פרדייז ריזורט הוא מלון על חוף הים הממוקם על האד רין, הידוע כיפה והמפורסם ביותר בקופנגן. עם החול הלבן והרך, המים הצלולים, חשוב שהזריחה בבוקר היא גולת הכותרת של המקום שלנו, היא מקום יפה ומתאים לצפות בזריחה. יש לנו גם חדרים יפים, מתקנים נהדרים לינה ועוד מקומות שונים עם בטיחות ונוחות למצוא מסעדות, מינימרקטים או בית מרקחת ומרפאה גם כן.

16. סלט בורי ריזורט


מלון סלאד בורי מציע נוף פנורמי של צוק ולים, ומתגאה בבריכה ובספא על חוף הים. ממוקם על חוף האד סאלאד, החדרים והווילות שלו מגיעים עם מרפסת או טרסה פרטית. יחידות אירוח בסגנון תאילנדי מצוידות בריצוף עץ, וכוללות מיזוג אוויר וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. חלק מהחדרים מגיעים עם בריכה פרטית.

17. Chantaramas Resort & Spa

Chantaramas Resort & Spa

Chantaramas Resort & Spa נוסד ובבעלות פרטית על ידי שתי אחיות שגדלו בקו פנגאן, ומעוצב בהשראת הארכיטקטורה והעיצוב התאילנדי, תרבות האיים והנוסטלגיה של חינוך משפחתי באי. כל אחד מ-46 החדרים ו-4 הווילות המרווחים היטב בפיתוח זה בצפיפות נמוכה נחרט ברגישות בשטח המשופע בעדינות סביב מדשאה מרכזית.

18. מלון פירסט ופראנג

מלון פירסט ומלון פראנג

מלון פירסט אנד פראנג מספק גישה נוחה למקומות הטובים ביותר לעסקים, אוכל, קניות, פנאי ובידור בקופנגן. מלון לתקציב נמוך זה ממוקם באזור שליו ורק 15 דקות הליכה ממזח תונגסלה.

19. לונגטייל ביץ' ריזורט

לונגטייל ביץ' ריזורט

אתר הנופש לונגטייל ביץ' ממוקם ב-Thong Nai Pan Yai ומציע אירוח עם מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בריכת שחייה חיצונית ובר. מקום האירוח מציע אזור חוף פרטי, כמו גם גינה וטרסה. באתר הנופש, לכל חדר יש מרפסת עם נוף לגן. האזור פופולרי לטיולי הליכה.

20. Haad Yao Bayview

Haad Yao Bayview

אתר נופש זה מוקף בטבע, במרחק של דקת הליכה בלבד מהחולות הזהובים של חוף האד יאו. אתר הנופש והספא האד יאו בייוויו ממוקם על האי קופנגן, והוא נכס בעל אישור SHA Plus הכולל ספא ובריכה חיצונית. אתר הנופש מציע חדרים עם ריהוט עץ ולוחות קיר. רוב החדרים כוללים מרפסת פרטית, בה האורחים יכולים לשבת וליהנות מנוף לים.

21. קיץ יוקרתי ביץ' ריזורט

קיץ יוקרתי ביץ' ריזורט

סאמר לאקז'רי ביץ' ריזורט הוא אתר נופש קוסמופוליטי, אופנתי ועכשווי החדור חמימות ואווירת אי שמחה ורגועה.

22. Sea Breeze Resort

Sea Breeze Resort

מוקף בטבע, Sea Breeze הוא אתר נופש בוטיק בניהול משפחתי ליד האד רין ולילה ביץ' באי הקסום של קופנגן. המיקום הייחודי שלנו על גבעה קטנה מעניק לכל החדרים שלנו נופים מדהימים של הים ושל האי קו סאמוי.

23. Phangan Cabana

פנגן קבנה

אתר הנופש והמסעדה Phangan Cabana ממוקם לאורך או צ'או פאו, החוף המערבי של קופנגן. הוא נהנה מנופי שקיעה יפים ושוניות אלמוגים טבעיות, וכולל מסעדה על החוף, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים הממוזגים מוקפים בעצי קוקוס וכוללים עיצוב תאילנדי וריהוט עץ.

24. Sunrise Resort


אתר הנופש סאנרייז ממוקם בנוחות על חוף האד רין הידוע במסיבת הירח המלא. אתר הנופש מציע חדרים מודרניים ללא עישון עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם באזור הציבורי ובחדר המלון. הנכס מצויד בבריכה חיצונית, בר חוף, ומספק חניה חינם. אתר הנופש נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה ממזח האד רין ובמרחק של 30 דקות נסיעה ממזח טונג סלה . ריהוט עם עיצוב מסוגנן, כל חדר באתר הנופש מגיע עם כספת ומיני בר. מסעדת החוף מגישה מבחר טעים של מנות תאילנדיות ובינלאומיות. האורחים יכולים ליהנות גם ממשקאות מרעננים בבר Sunrise.

25. Cocohut Beach Resort and Spa

Cocohut Beach Resort and Spa

Cocohut Beach Resort and Spa ממוקם על חוף Leela, אחד החופים היפים ביותר באי Phangan, במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מחוף Had Rin, שם מתקיימת מסיבת הירח המלא. מלון SHA Plus זה מספק מגוון מקומות לינה, עם חוף פרטי נחמד, אתה באמת יכול להירגע וליהנות מהבריזה.

26. מקלט נמרקה

מקלט נמרקה

מקלט נאמרקה הוא מקום בריאות חדש שנוצר באהבה והשראה. פנינה אמיתית שנוספה לאי הקסום של קופנגן. ממוקם על חוף ים מדיטטיבי עם חוף חול לבן ליד חוף מאליבו הפופולרי ומוקף בהרים מלכותיים, יש בו אווירה שלווה באמת בהשראת רעיונות וסגנונות הבנייה המרוקאים והטורקים.



למדריכים נוספים שתאהבו:

המלונות הטובים ביותר לירח דבש בפוקט


14 דברים מהנים שאתם חייבים לעשות בפוקט


חופים מומלצים בפוקט


מדריך חופשות וטיולים בקאו לאק


קאו לאק למטייל



9 החופים הטובים ביותר בקופנגן


 

 


תגובות

רשומות פופולריות