9 דברים קצרים לעשות בבנגקוק

 תוֹכֶן

יש לך יום אחד בבנגקוק תאילנד ואתה זקוק לרשימה של דברים לעשות - מהם המקומות שאסור לך לפספס? רשימה זו של הדברים הקצרים הטובים ביותר לעשות בבנגקוק למטייל מציעה כמה נקודות התחלה טובות. בחר כמה או נסה להתאים את כולם אם אתה מרגיש בזה, ותקבל תחושה של מה זה בנגקוק. המבחר שלהלן כולל שילוב טוב של פעילויות תרבות ופנאי, לכל אחת מועדי ביקור מומלצים.

כפי שכל מבקר מנוסה היה אומר לכם, בנגקוק היא "התקפה כוללת על החושים". העיר השוקקת היא שילוב של מראות, צלילים וריחות מוזרים ונפלאים. אנחנו מוצאים את זה מרתק ובטוח שגם אתה תעשה זאת. תסתכל על המקומות בבנגקוק שרק מחכים להתגלות.


הארמון הגדול ו-וואט פראקו

הארמון הגדול ממשיך לקבל מבקרים נלהבים עם הארכיטקטורה היפה והפרטים המורכבים שלו. נבנה בשנת 1782, הוא שימש כביתו של המלך התאילנדי, בית המשפט המלכותי והמושב המנהלי של הממשלה במשך 150 שנה. Wat Pra Kaew עוגן את Phra Kaew Morakot (בודהא האזמרגד), תמונת בודהה נערצת מאוד מגולפת בקפידה מגוש אחד של אזמרגד, מהמאה ה-15.

מַפָּה


סיור קלונג

  • כדי לקבל תחושה אמיתית של איך אנשים בבנגקוק נהגו לחיות (בצריפים עמודים, בתי עץ ישנים ובתי מגורים רעועים), חקור את בנגקוק Thonburi  khlongs  (תעלות). כפי שתראו, יש לא מעט אנשים שעדיין גרים על גדות תעלות העיר ודרכי המים.


וואט ארון (מקדש השחר)

    הצללית המרשימה של הצריחים הנישאים של וואט ארון היא אחת המוכרות ביותר בדרום מזרח אסיה. נבנתה במהלך המחצית הראשונה של המאה ה-19, הסטופה העתיקה הזו בסגנון חמר, מהממת לא פחות מקרוב, ומציגה דוגמה פרחונית מעוטרת מכוסה בפורצלן מזוגגת. מלבד יופיו, וואט ארון מסמל את לידתה של תקופת Rattanakosin ואת ייסוד הבירה החדשה לאחר נפילת איוטאיה.

    מַפָּה


    שוק צ'יינה טאון


      חובה לעשות בבנגקוק עם ילדים הוא לרדת לצ'יינה טאון לאוכל סיני טעים. בשוק הישן, תמצאו כמה מהתעריפים הטעימים ביותר והמחירים הכי סבירים של העיר. מהלא ברור (מרק קן ציפורים) ועד לראוותני (ברווז פקין), יהיה משהו שיאיר את בלוטות הטעם שלכם ויספק חגיגה לעיניים.


      קוקטיילים בבר על הגג בבנגקוק


      חלפו מזמן הימים של התרעננות בטרקלין של מלון אחרי השקיעה. היכנסו לגג של סירוקו האייקוני של מגדל סטייט או  לבר Vertigo and Moon של Banyan Tree וקבל את כרטיס המחלקה הראשונה שלכם לנוף השקיעה המדהים ביותר שיש לבנגקוק להציע. מהגובה הזה, ההמולה של מרכז העיר מרגישה כמו זמזום רחוק, בעוד קו הרקיע הנוצץ יוצר רקע שלפניה מתפתחת הרומנטיקה.


      Asiatique: The Riverfront

      Asiatique: The Riverfront שילב בהצלחה 2 מחוויות הקניות הפופולריות ביותר בעיר: בזאר לילה וקניון. 10 דקות במורד הנהר מתחנת הרכבת העילית Saphan Taksin BTS, נמל סחר בינלאומי שוקק פעם זה כולל למעלה מ-1,500 בוטיקים ו-40 מסעדות בתוך מתחם מחסנים העתקים ענקיים. פתוח מ-17:00, לבלות כאן ערב אין בעיה. יהיה לך כיף לגלוש בבוטיקים, לאסוף מתנות או משהו לעצמך. אם זה לא מספיק בידור, מופעים מבוצעים מדי לילה.

      מַפָּה


      סוי רמבוטרי


      במקביל לרחוב קאו סאן, Soi Rambuttri נותן לכם טעימה מאיך בנגקוק אטרקציות הייתה נראית לפני שכל גורדי השחקים הגיעו. עצי בניין עלים מצלים על המדרכות והאווירה מתנדנדת יותר לכיוון מקומי מאשר זר, למרות המספר הגבוה של מטיילים שבוחרים להישאר כאן ולא ברחוב הידוע לשמצה.

      מַפָּה

      שייט לארוחת ערב


      מסיבות באזורי המועדונים של בנגקוק


      סצנת חיי הלילה המחשמלת של בנגקוק דורגה כאחת הטובות בעולם. הרבה השתנה מאז הימים הראשונים של הברים והמועדונים. Khao San, RCA, Sukhumvit 11 ו-Thonglor התגלו כמקומות המתרחשים ביותר אחרי השקיעה, שבהם דיג'ייז בינלאומיים מרעידים את הבית עם המיקסים האחרונים שלהם.


      תגובות

      רשומות פופולריות