קאו לאק למטייל

 קאו לאק המקסים והנינוח הוא אחד מיעדי החוף המושכים ביותר בתאילנד. רצועת החוף הזו לא הייתה עדה לאותה רמת התפתחות שנראתה בפוקט או בקראבי הסמוכים, וכתוצאה מכך קאו לאק נהנית מאווירה עדינה יותר. תיירים המגיעים לכאן בחיפוש אחר חיי לילה מרגשים נובחים על עץ הדקל הלא נכון. התגלמות של יעד ידידותי למשפחות , קאו לאק היא בחירה מצוינת עבור משפחות או זוגות המעוניינים להזמין חופשת חוף מרגיעה בתאילנד. התבסס באתר הנופש השקט על החוף קאו לאק ביבשת ותוכל לחקור את כל התענוגות שיש לחלק הזה של חוף אנדמן להציע.

חוף קוקוס, קאו לאק

מה ניתן לראות ולעשות בקאו לאק

אם אתם יכולים לגרור את עצמכם הרחק מהחולות המפתים של קאו לאק, העיירה הקטנה Takua Pa עושה טיול מעניין. עם כמה מבנים עתיקים ומענגים, שוק מהנה של יום ראשון וחזית הנהר הציורית, לטקואה פא לא חסר קסמים. זה גם המיקום של ' האמזונס הקטנה ' עם טיולי קיאקים נינוחים לאורך נתיב המים Khlong Sang Ne המספקים את ההזדמנות לזהות מספר עצום של חיות בר לאורך הדרך.

אמזון הקטנה, טאקואה פא
(צילום: Suchart Boonyavech / Shutterstock)

השהות בקאו לאק גם מציבה אותך בצורה מושלמת לטיול יום לאגם צ'או לארן היפה להפליא ולפארק הלאומי קאו סוק . בכיוון דרום, פוקט נמצאת במרחק נסיעה קלה באוטובוס ומזרחה, מפרץ פאנג נגה המפואר מציע אפשרויות נוספות לטיול.

מנובמבר-פברואר, משהו קסום קורה ברצועות חוף שקטות באזור קאו לאק כשצבי ים עולים לחוף תחת אור הירח כדי להטיל את ביציהם. כדי ללמוד עוד על כך ואפילו לקבל את ההזדמנות לשחרר צב לים, בקר במרכז המחקר והפיתוח של דיג חופי Phang Nga.

שנורקלינג באיי סימילאן

קאו לאק הוא בסיס מצוין לכל מי שרוצה לחוות את אתרי הצלילה המצטיינים בסביבה כולל איי סימילאן ואיי סורין . מדהימים מעל ומתחת לגלים, המים הטרופיים החמים סביב איי סימילאן ואיי סורין שופעים חיים ימיים ומספקים זיכרונות מדהימים כשאתם שוחים עם צבי ים לחברה. כל סוכני הנסיעות בקאו לאק ורוב המלונות יכולים לארגן עבורכם טיולים. אם אינך רוצה לצלול או לשנרקל, אתה יכול לבחור במקום זאת להישאר על הסירה ולהירגע בזמן שהאחרים עוטים את המסכות והסנפירים שלהם. עם זאת, בדרך כלל אין הנחות למי שאינם שחיינים ותעריפים קבועים חלים על כל הנוסעים.

אלפים איבדו את חייהם ברצועת החוף הספציפית הזו כשהצונאמי של יום הקופסה היכה ב-2004. האזור התאושש מאז אותם ימים אפלים, אבל ישנן אנדרטאות בבאן נאם קהם ובבאן ניאנג, שם סירת הסיור המשטרתית היא נוקבת תִזכּוֹרֶת.

פסל בודהה באנדרטת הצונאמי, באן נאם קם
(צילום: A.Khachachart / Shutterstock.com)

איפה תעדיפו לשהות בקאו לאק

רצועת החוף המרכיבה את קאו לאק משתרעת על פני כ-20 מייל וזה יכול להיות מבלבל כשאתה מתחיל לחקור היכן להישאר. למרות שישנו חוף קטן בשם 'קאו לאק', האזור שמתואר בדרך כלל כקאו לאק בספרי הדרכה ועל ידי סוכני נסיעות משלב מספר חופים שונים ועיירות קטנות. 

חוף Khuk Kaak, Khao Lak

חוף Nang Thong שוכן במרכז אזור קאו לאק, וכאן תמצאו את המגוון הנרחב ביותר של אפשרויות לינה וסעודה של קאו לאק והוא אופציה טובה אם אתם מטיילים עם ילדים. ממש מצפון לנאנג טונג מביא אתכם לבאנג ניאנג האטרקטיבי. הרחק מהחוף יש שוק לילה ותחנת אוטובוס קטנה, כך שיש לה קצת משיכה מקומית תוך שהיא נשארת ידידותית לתיירים.

באנג ניאנג ביץ', קאו לאק

כשפונים צפונה יותר לאורך קו החוף של קאו לאק מזג אויר, האזור הופך לשקט עוד יותר ככל שמגיעים לחופים השלווים של Khuk Kaak. אזור זה עשוי להיות שקט מדי אם אתם מטיילים עם ילדים, אבל הוא בחירה מצוינת לזוגות. בכל מקום בו תבחרו להתבסס בקאו לאק תוכלו לצפות לחופשת חוף נפלאה.
מלונות מוצעים:
Apsara Beachfront Resort and Villas
Casa de la Flora
JW Marriott Khao Lak Resort and Spa
Khaolak Merlin Resort (קרא עוד: מלון עם לב: Khaolak Merlin Resort )
Khao Lak Orchid
Manathai
The Sarojin

מלון קאו לאק סחלב

אוכל ושתייה בקאו לאק

קאו לאק היא לא עיירה תאילנדית טיפוסית. עם מספר התיירים שמספרם עולה על המקומיים, אין את סצנת אוכל הרחוב התאילנדי המשגשגת הרגילה שהיית מצפה לפגוש בדרך כלל. המחירים לאכילה בחוץ בקאו לאק מריוט נוטים להיות גבוהים יותר בהשוואה להרבה אתרי נופש חוף אחרים בתאילנד, ועם יותר לקוחות מערביים מאשר תאילנדים, לשפים במסעדות מסוימות יש נטייה להקל על התבלין. עם זאת, ישנו שוק קטן ומצוין בבאנג ניאנג שפתוח בימי שני, רביעי ושבת. זהו מקום נהדר לתקן את האוכל התאילנדי שלך בסביבה רגועה.

במקומות אחרים, יש הרבה מסעדות נינוחות הפזורות לאורך קו החוף של קאו לאק עם ילדים, כך שלא תהיה לך בעיה למצוא אחת ליד המלון שלך שאולי תאמץ כמקום המועדף עליך במהלך שהותך. ואם אתם מחפשים מיקום בלתי נשכח לסעוד תחת הכוכבים עם אוכל נהדר, אל תחפשו רחוק יותר מאתר הנופש של סרוג'ין עבור אחת מחוויות האוכל הרומנטיות ביותר בתאילנד . תיהנו מארוחת ערב פרטית על החוף או תן ל-Sarojin לטפל בכל הפרטים עבורך בזמן שאתה נרגע במיקום מדהים של מפל בג'ונגל .

סעודה בסגנון ב-The Sarojin

נסיעה לקאו לאק

שדות התעופה הקרובים ביותר לקאו לאק מלונות הם פוקט (1.5 שעות נסיעה) וקראבי (מרחק שעתיים). טיסות תכופות פועלות מבנגקוק לשני שדות התעופה. ישנם שני שדות תעופה בבנגקוק עם רוב חברות הלואו קוסט (אייר אסיה, נוק אייר, תאי ליון אייר) שטסות מבנגקוק דון מואנג (DMK). תאי איירווייס ובנגקוק איירווייס טסות מבנגקוק סוברנבומי (BKK). יש גם טיסות ישירות מצ'אנג מאי לפוקט ולקראבי בנוסף לשירותים מפטאיה או-טפאו לפוקט.

חוף קוקוס, קאו לאק

טוב לדעת

מזג האוויר הטוב ביותר בקאו לאק ובאיים מהחוף הוא מנובמבר-אפריל, מה שמתאים גם לעונת הצלילה של איי סימילאן וסורין. את התנאים התת-מימיים הטובים ביותר לצוללנים ושנורקלינג ניתן למצוא בדרך כלל בפברואר ומרץ. איי סימילאן וסורין פתוחים למבקרים מאוקטובר-מאי. מחוץ לחודשים אלו, הפארקים הימיים אסורים לתיירים.

קרא את המדריך שלנו  קאו לאק מדריך לתייר הנבון

מידע נוסף במדריך הבא: קאו לאק מדריך 5 החופים היפים ביותר

עיין במדריך שלנו קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות

קרא את המדריך שלנו:קאו לאק מידע #1 לתייר הישראלי

מפה של קאו לאק

תגובות

רשומות פופולריות