מדריך חופשות וטיולים בקאו לאק

ממוקם במחוז פאנג נגה, קאו לאק עם ילדים היא עיירת תיירות על קו החוף המערבי של דרום תאילנד. קאו לאק שוכן על ים אנדמן, במרחק של 100 ק"מ צפונית לפוקט, ומתאים למשפחות ולנופשים המעוניינים להירגע ולהירגע ולהשאיר את סצנת המסיבות של פוקט מאחור.

קאו לאק, המתהדר ביופי טבעי בתולי, קרוי על שם הפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו, ומשתרע על פני 150 קמ"ר של אדמה כולל אמפו קפונג, אמפו מואנג, אמפו תאי מואנג ואמפו טקואה פא. צובר פופולריות, במיוחד בקרב מבקרים אירופאים, האזור שליו ומעט לא מפותח ומאפשר לכם ליהנות מהנוף הטבעי הציורי שתאילנד ידועה בזכותו.


קרא את המדריך שלנו  קאו לאק מדריך לתייר הנבון


בריכת שחיה

קאו לאק מלונות, המתגאה בעצי דקל טרופיים, חול לבן וטהור ומים כחולים תכלת, מפורסמת בזכות החופים המדהימים והאטרקציות הטבעיות שלו. מושלם לחובבי החוץ, קאו לאק מציעה גם מגוון מפלים מדהימים, פארקים לאומיים, אגמים וסכרים הממוקמים בקרבת מקום. לבתי המלון ואתרי הנופש הגדולים.

מידע נוסף במדריך הבא: קאו לאק מדריך 5 החופים היפים ביותר


לינה בקאו לאק

רוב יחידות האירוח ממוקמות בבאנג לה און, אשר ממוקמת רק 20 דקות מקאו לאק. ביתו של מגוון פנטסטי של קניות, מסעדות, ברים ובידור, באנג לה און הוא יעד מדהים לחופשה. אידיאלי למשפחות, Bang La On מציע מגוון אפשרויות לינה עם הכל, החל מאתרי נופש יוקרתיים ועד וילות על חוף הים ואירוח בתקציב נמוך. החל מ-4 כוכבים ועד 5 כוכבים, רבים מהמלונות הגדולים מציעים גם שירותי הסעות למרכז קאו לאק.

באנג ניאנג הוא אזור קטן יותר בקאו לאק שפופולרי בקרב זוגות המחפשים מפלט רומנטי. מציע מבחר גדול של אפשרויות קניות, אוכל ובילוי אך בסביבה שקטה ורגועה יותר, באנג ניאנג הוא מקום נהדר לשהות בו.

עיין במדריך שלנו קאו לאק 17 אטרקציות מדהימות


אתר הנופש

חבילות נופש בקאו לאק

חבילות נופש בקאו לאק אטרקציות הן הדרך החסכונית ביותר לבקר בתאילנד הטרופית ולהפוך את תכנון החופשה שלך למהיר וקל. מציעות חיסכון עצום ומגוון של הטבות נסיעות, חבילות נופש אלה בקאו לאק מאגדות יחד טיסות, לינה, העברות, ביטוח נסיעות, שוברי ספא, סיורי תיירות ועוד הרבה יותר. חבילות אלה מציעות דרך נטולת מתח לטייל, ומבטיחות שהכל יטופל לפני שאתה עוזב, ומאפשרות לך להפיק את המרב מהחופשה שלך בתאילנד.

קרא את המדריך שלנו:קאו לאק מידע #1 לתייר הישראלי


למדריכים נוספים שתאהבו:

המלונות הטובים ביותר לירח דבש בפוקט


14 דברים מהנים שאתם חייבים לעשות בפוקט


חופים מומלצים בפוקט


קאו לאק למטייל


תגובות

רשומות פופולריות