10 דברים לעשות בצ'אנג מאי עם תקציב קטן

 תוֹכֶן

בצ'אנג מאי יש שפע של פעילויות ידידותיות לארנק להנות, עם מאפיינים טבעיים ואתרים היסטוריים שהגישה אליהם חופשית לחלוטין. קל להפיק הרבה מהחופשה שלך ליעד זה מבלי לבזבז הרבה בהתחשב בכמות העצומה של דברים בחינם לעשות.

טיולים תקציביים לעיר זו כוללים בדרך כלל הרבה פעילויות חוצות, כך שהרפתקנים ייהנו במיוחד. יש גם הרבה היסטוריה ואמנות לחקור, מה שהופך אותה למקום נהדר עבור מטיילים עם תקציב. בדוק כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בצ'אנג מאי בתקציב קטן.

1

העיר העתיקה של צ'אנג מאי

בקר במרכז העיר


  • העיר העתיקה של צ'יאנג מאי עמוסה בדברים מהנים וידידותיים לתקציב לראות ולעשות. לאור הערך ההיסטורי של חלק זה של העיר, תמצאו מספר מונומנטים שניתן לגשת אליהם בחינם, כמו אנדרטת שלושת המלכים.

ברחבי הרובע תיתקלו בלא מעט מסעדות וחנויות בנוסף למבנים היסטוריים. אם אתה רוצה לראות הכל, שקול לחקור את זה על אופניים. זוהי דרך קלה וזולה להתנייד, והחלק הזה של העיר ידידותי במיוחד לאופניים. הוא ממוקם בתוך נתיב מים מרובע במרכז העיר.

מיקום: תאילנד

מַפָּה

2

מקדשי צ'אנג מאי

ראה את המקדשים ההיסטוריים


    המקדשים של צ'אנג מאי מלונות הם אטרקציות מרכזיות למטיילים מכל העולם. אפילו יותר טוב, הם חופשיים לגישה. בעיר הזו יש יותר מ-300 מקדשים, ורובם בני מאות שנים ומתוחזקים להפליא.

    כשתבקרו במקדשים האלה, תפגשו בארכיטקטורה מרשימה, צבעים מרהיבים וגילופים מורכבים שהופכים את העיצוב לזרוח באמת. ממלכת לאנה העתיקה, לכאורה, מתעוררת לחיים כשאתה שוקעת באווירה כאן. המקדשים ממוקמים בכל רחבי העיר.

    3

    נמטוק בואה טונג (מפלים דביקים)

    ראה סוג ייחודי של מפל


      Namtok Bua Tong (מפלי מים דביקים) הוא אחד ממאפייני הטבע המרתקים יותר בעיר, מכיוון שזהו מפל שאפשר לטפס עליו. במקום להפוך את המפלים הסלעיים לחלקלקים, המים הזורמים כאן למעשה מקיימים אינטראקציה עם המינרלים באופן שגורם להם לאחיזה טבעית.

      לסלעים יש עקביות בדומה לזו של ספוג מיובש, כך שאתה יכול בקלות לטפס למעלה עם כמה נעליים די בסיסיות או אפילו יחף אם אתה יכול להתמודד עם המשטח המחוספס. הגישה חופשית לחלוטין. הוא ממוקם כשעה צפונית לעיר.

      מיקום: Mae Ho Phra, Mae Taeng District, Chiang Mai 50150, תאילנד

      פתוח: מדי יום בין השעות 8:00-17:00

      טלפון: +66 93 139 3556

      מַפָּה
      4

      שער Tha Phae

      מצא שער לעבר


        שער Tha Phae הוא אחד השערים ההיסטוריים של העיר העתיקה של צ'אנג מאי אטרקציות, והוא מציע דוגמה נוצצת לאופן שבו העתיק והמודרני מתמזגים כאן יחד. בעוד שהיו מספר שערים לעיר העתיקה, זה במיוחד שימש לרוב על ידי סוחרים, דיפלומטים ונזירים.

        היום תמצאו מגוון מסעדות ובתי קפה ליד השער לצד בזאר הפתוח בלילה. השער הוא לגמרי חופשי לראות כאנדרטה של ​​היסטוריה המחברת את העיר החיצונית למרכז ההיסטורי שלה. הוא ממוקם בצד המזרחי של העיר העתיקה ליד החפיר הישן.

        מיקום: Thapae Rd, תת-מחוז צ'אנג חלאן, מחוז מואנג צ'יאנג מאי, צ'יאנג מאי 50200, תאילנד

        פתוח: 24/7

        מַפָּה

        5

        מרכז האמנויות והתרבות של העיר צ'אנג מאי

        צלול לתוך ההיסטוריה המקומית


          מרכז האמנויות והתרבות של העיר צ'אנג מאי למטייל מאפשר לכם לחקור את ההיסטוריה של העיר באמצעות אוסף מרתק של חפצי אמנות ותערוכות. במרכז, תמצאו מוזיאון עמוס בפריטים כולל בילוי שלם של כפר לאנה בקומה העליונה.

          בעוד שהאוסף הקבוע כאן בהחלט מרשים, תמצאו גם תערוכות מיוחדות המתקיימות לאורך כל השנה, אז הקפידו לבדוק את לוח השנה המקומי לפני ביקורכם. אתה תמצא את המוזיאון הזה כלול בכמה סיורים שונים, אבל אתה תמיד יכול למתוח את התקציב שלך על ידי ביקור במוזיאון בעצמך. הוא ממוקם ליד מרכז העיר העתיקה.

          מיקום: Prapokkloa Rd, Tambon Si Phum, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50200, תאילנד

          פתוח: רביעי-ראשון מ-8:30 עד 16:30 (סגור שני-שלישי)

          טלפון: +66 53 217 793

          מַפָּה

          6

          מעיינות חמים בסן קמפאנג

          להירגע במים חמים

          • תַקצִיב
          • בלתי שגרתי

          המעיינות החמים של סן קמפאנג מאפשרים לכם להירגע באמבט טבעי המוקף במאפיינים טבעיים עוצרי נשימה כמו עצים נישאים וגבעות מוריקות. האמבט המינרלי כאן משתמש בחום טבעי כדי לשמור על חימום המים, כך שהוא תמיד זמין לא משנה באיזו שעה של השנה אתה מבקר.

          קחו בחשבון שהאמבטיה שונה מהמעיינות עצמם. הגייזרים החמים בפועל יכולים לירות מים יותר מ-20 מטרים לאוויר כשהמים נמצאים סביב טמפרטורות רתיחה רק כדי לאבד חום כשהם פוגשים את הרוח. ראה אותו כ-22 קילומטרים מזרחית לעיר.

          מיקום: Ban Sa Ha Khon, Mae On District, Chiang Mai 50130, תאילנד

          פתוח: מדי יום מ-7 בבוקר עד 6 בערב

          טלפון: +66 53 037 101

          מַפָּה

          7

          מערת צ'אנג דאו

          חקור מתחת לאדמה


          מערת צ'יאנג דאו היא מתחם מערות עצום בו תוכלו לחקור תצורות גיאולוגיות מרתקות מתחת לאדמה המוארות וקלות למעבר. במתחם כולו יש יותר מ-100 מערות שונות, אבל אתה יכול לבדוק רק את 5 המערות העיקריות כמבקר.

          למרבה המזל, 5 המערות הפתוחות מציעות הרבה מה להנות כולל נטיפים וזקיפים. היזהר שחלק מהמערות מחייבות אותך לזחול, אם כי אתה יכול להישאר בקלות באזורים הניתנים להליכה. בנוסף, בעוד שהכניסה למערות זולה, היא אינה בחינם. הוא ממוקם כ-47 מייל צפונית לעיר.

          מיקום: צ'יאנג דאו, מחוז צ'יאנג דאו, צ'יאנג מאי 50170, תאילנד

          מַפָּה
          8

          מאגר הואי טונג טאו

          תהנה מגוף מים יפהפה


            מאגר Huay Tung Tao הוא יעד מהנה לכל המטיילים המעוניינים בבילוי בטבע בתקציב נמוך עם הרבה דברים בחינם לעשות על המים. במאגר זה תוכלו לראות מראות מדהימים המוקפים בטבע תוסס וחוף חולי.

            הפעילויות כאן מגוונות למדי. תמצאו שפע של פעילויות שעולות מעט כסף, כמו פיינטבול, קפיצה בצניחה ואזורי משחק, אבל לא תצטרכו לשלם שום דבר כדי ללכת לשחות או לצאת לדייג. גם השכרת הסירות כאן זולה יחסית. תמצאו אותו ממש צפונית למרכז העיר.

            מיקום: 283 Chiang Mai 50180, תאילנד

            פתוח: מדי יום בין השעות 8:00-18:00

            טלפון: +66 53 121 119

            מַפָּה
            9

            בזאר הלילה של צ'אנג מאי

            נסה שוק לילה סואן

            בזאר הלילה של צ'יאנג מאי הוא שוק איקוני במרכז העיר, בו תוכלו לעשות מציאה לאחר שהשמש שוקעת. הבזאר הזה הוא אחד המפורסמים בכל תאילנד, וזה בעיקר בגלל העסקאות המיוחדות שלו בנוסף לגילו.

            כשאתה מבקר בשוק הזה, תמצא מגוון רחב של פריטים זמינים בין אם אתה מחפש בגדים, אמנות, עבודות יד, תכשיטים או כמעט כל דבר אחר שאתה יכול לדמיין. תמצאו אותו על פני מספר בלוקים בצד המזרחי של העיר בכפר מיאנג קאם.

            מיקום: תת-מחוז צ'אנג מוי, מחוז מואנג צ'יאנג מאי תאילנד

            פתוח: מדי יום מ-17:00 עד חצות

            מַפָּה

            10

            שוק אנוסרן

            לטעום פלאים בשוק אוכל

              שוק אנוסרן הוא שוק אוכל לילי בו תמצאו מגוון רחב של אוכל ומרכיבים מקומיים יחד עם מסעדות המציעות אוכל מוכן. תמצאו מגוון עצום של דוכנים לחקור, המציעים מאכלים מקומיים ובינלאומיים לטעום.

              זהו אחד המקומות הטובים ביותר לנסות את המנות המקומיות הייחודיות של העיר, שכן הרוכלים כאן יודעים להכין אותן טוב יותר מכל אחד אחר. הרבה מהפריטים כאן זמינים במחירי מציאה, כך שקל למדי להישאר במסגרת התקציב שלך. השוק ממוקם בכפר מיאנג קאם בצד המזרחי של העיר.

              מיקום: 149, Anusarn market 14-15 Changklan Rd, Tambon Chang Khlan, Amphoe Mueang Chiang Mai, Chiang Mai 50100, תאילנד

              פתוח: מדי יום מ-17:00 עד חצות


              צ'אנג-מאי

              מידע נוסף במדריך הבא: צ’אנג מאי – 10 אטרציות לחופשה עם ילדים

              מידע נוסף במדריך הבא: צ’אנג מאי – 10 פעילויות לזוגות

              מידע נוסף במדריך הבא: צ’אנג מאי – 9 דברים שחייבים לעשות

              תגובות

              רשומות פופולריות