33 אטרקציות מדהימות בקנצ'נבורי

 

קנצ'נבורי היא חופשת סוף שבוע נחמדה מבנגקוק אם נמאס לכם מחיי העיר הגדולה ואתם רוצים להירגע קצת במקום שקט, זו אפשרות טובה עבורכם.  קטן, בהשוואה לבנגקוק, 150 ק"מ מהבירה קנצ'נבורי תאילנד היא אחת מהפנינים הנסתרות של תאילנד .

גם חובבי היסטוריה וגם מחפשי פלאי טבע ימצאו כאן דברים לעשות ולראות. יש באמת הרבה דברים לעשות בקנצ'נבורי למטייל, חלקם מתוירים למדי, חלק יותר מחוץ למסלול. בפוסט זה סידרנו מקומות ופעילויות ברחבי קנצ'נבורי לפי הנושאים הבאים; מלחמת העולם השנייה, חוויה תרבותית, הרפתקאות חוצות, אוכל מקומי ורגיעה. אתה יכול להתמקד בנושא מסוים או לעשות קצת מכל דבר. אנו מקווים שהמדריך הצבעוני שלנו יעזור לכם לבחור את הפעילויות הנכונות עבורכם בקנצ'נבורי.

אם תרצו לחקור יותר מתאילנד וליהנות , למה שלא תצטרפו לאחד מסיורי G-Adventures או Intrepid Travel כדי להפיק את המרב מהחופשה התאילנדית שלכם.

עצות שימושיות לקנצ'נבורי ותאילנד בכלל. כמעט בכל הערים התיירותיות יותר או פחות, תמצאו ברחובות מכונות לחלוקת מים. אתה יכול למלא מחדש את בקבוק המים שלך בנפח 1.5 ליטר תמורת THB 1. עבור אותו בקבוק בחנות, תשלם החל מ-THB 10/$0,3. 9 THB לא נשמע הרבה אבל אם תכפיל את זה נניח ב-30 יום תחסוך THB 270/$8. טוב לתקציב שלך וגם לאקולוגיה. אפשרות נוספת היא להביא מסנן מים של LifeStraw לתאילנד ואז אתה יכול לשתות מי ברז כמעט בכל מקום. 

ישנן מספר אפשרויות לבקר בקנצ'נבורי עם סיור מבנגקוק ;

  • סיור קנצ'נבורי, רכבת ושווקים צפים
  • עיקרי קנצ'נבורי: סיור לקבוצה קטנה של יום אחד מבנגקוק
  • סיור פרטי בקנצ'נבורי עם מדריך צילום
  • גשר על נהר קוואי וסיור רכבת תאילנד-בורמה
  • הרפתקאות נהר קוואי 3 ימים מבנגקוק

לינה בקנצ'נבורי

רוב התיירים שוהים ב-Maenamkwai Road, זה האזור העמוס ביותר עם הכי הרבה אכסניות, בתי הארחה ומסעדות וקרוב לנהר ולגשר. כמו בכל מקום תיירותי יותר או פחות יש מאות אפשרויות לינה בכל תקציב. הנה כמה מקומות עם הדירוגים הטובים ביותר;


קנצ'נבורי ומלחמת העולם השנייה

אתרים המוקדשים למלחמת העולם השנייה הם כנראה אחת הסיבות העיקריות לכך שתיירים מגיעים לקנצ'נבורי אטרקציותכל האטרקציות באזור קשורות לרכבת בורמה או בשמה העממי יותר רכבת המוות.  

# 1 קבל טרמפ על רכבת המוות

מ-415 הק"מ המקוריים של מסילת הברזל שחיברה את תאילנד עם בורמה (מיאנמר) נותרו בימינו רק 130 ק"מ עד לתחנת נאם טוק, השאר ננטש והושמד עם הזמן. היו פרויקטים שונים של בנייה מחדש של כל הרכבת אבל בגלל השטח הקשה (הרים, ג'ונגל וכו'), הם דרשו הרבה כסף.

המסילה נבנתה בשנת 1943 כדי לתמוך בכוחות היפנים במערכה במיאנמר של מלחמת העולם השנייה, הבנייה נעשתה על ידי עובדים אזרחיים מדרום מזרח אסיה ושבויי מלחמה בעיקר מאוסטרליה, בריטניה והולנד, הם היו בפיקוח חיילים יפנים . תנאי העבודה היו איומים. האסירים נאלצו לבנות את מסילת הברזל דרך הג'ונגל, אזורי הביצות והסלעים בחום הטרופי ותחת גשם שוטף. אנשים מתו מתשישות, מחלות ויחס רע (מוכים למוות). כל אלה הביאו לאלפי מקרי מוות במהלך בניית רכבת המוות, זה אומר שהיה מת אחד על כל קשר, זה למה הרכבת קיבלה את השם הזה.


ההסבר המפורט על איך להגיע לרכבת המוות נמצא בשתי פסקאות למטה בחלקת המוזיאון של Hellfire Pass, שכן ניתן לבקר בשלושתם מסילת הרכבת, הגשר והמוזיאון בנסיעה אחת.

אם אתם רוצים לקבל תמונות מדהימות מהטיול שלכם בקנצ'נבורי, תוכלו להצטרף לסיור יום האינסטגרם של קנצ'נבורי תאילנד שייקח אתכם למקומות הצילום הטובים ביותר באזור.

רכבת המוות 33 דברים לעשות בקנצ'נבורי
נסיעה ברכבת ברכבת המוות היא אחד הדברים העיקריים לעשות בקנצ'נבורי

# 2 חצו את הגשר מעל נהר קוואי

הגשר המפורסם אינו הגשר היפה בעולם אלא סטנדרטי למדי. ההיסטוריה הטרגית של המקום היא שהופכת את הגשר הזה למיוחד. העבודות על הגשר החלו בשנת 1942 ממש בעיצומה של מלחמת העולם השנייה. הבנייה הייתה בפיקוח יפני אך הבונים עצמם היו שבויי מלחמה מכוחות בעלות הברית, בעיקר הולנדים, בריטים ואוסטרלים. הגשר היה חלק ממסילת הברזל של בורמה בין תאילנד למיאנמר (לשעבר בורמה) שהיפנים תכננו להשתמש בה להובלה מהירה וקלה של הצבא והאספקה ​​שלהם.

רומן צרפתי מאת פייר בול "הגשר על נהר קוואי" והסרט הבריטי-אמריקאי הבא "הגשר על נהר קוואי" התבססו על האירועים שהתרחשו ליד קנצ'נבורי. הסרט זכה ב-7 פרסי אוסקר כולל האוסקר לסרט הטוב ביותר. אם יש לך זמן הייתי ממליץ לצפות בו כדי לקבל מושג על המקום וההיסטוריה שלו.

גשר על נהר קוואי.  הדברים המובילים לעשות במלחמת העולם השנייה בקנצ'נבורי
גשר מפורסם מעל נהר קוואי, קנצ'נבורי

#3 בקר ב-Hellfire Pass ובמוזיאון הזיכרון

חלק מרכבת המוות המעבר היה אחד החלקים הקשים ביותר של מסילת הברזל. אסירים עבדו יום ולילה בחיתוך תצורות סלע קשוחות, אורות לפידים שימשו להאיר את האזור במהלך הלילה מרחוק האורות שהגיעו מהמעבר דמו לתמונות של גיהנום מה שמסביר את שם המעבר. עבור האסירים שעבדו כאן, זה היה גיהנום אמיתי מאות אנשים מתו מתשישות, קדחת טרופית ומחלות אחרות או הוכו למוות על ידי השומרים במהלך הבנייה. אנשים עבדו 18 שעות ביום, זה לקח 6 שבועות כדי להשלים את המתיחה. ניתן ללכת לפס ולראות את שרידי הרכבת ולבקר במוזיאון הזיכרון בו ניתן לקבל מידע נוסף על הרכבת בכלל והפס בפרט.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 9:00-16:00
  • דמי כניסה ; חינם אבל אתה יכול לתרום

הגעה לכאן ; מבנגקוק - הדרך הקלה והפופולרית ביותר לבקר ברכבת המוות, הגשר ומוזיאון הלפייר פאס היא לקחת רכבת מתחנת Thonburi בבנגקוק לתחנת Nam Tok. הנסיעה יוצאת פעמיים ביום ב-7:45 בבוקר וב-1:35 בצהריים, הנסיעה אורכת כ-4 שעות 30 דקות, מחיר THB100/US$3 עמוד. מתחנת Nam Tok קח אוטובוס ל-Hellfire Pass, זה לוקח בערך 25 דקות. לנהוג שם. מקנצ'נבורי באוטובוס (#8203) מתחנת האוטובוס של קנצ'נבורי מלונות, האוטובוסים מתחילים לנסוע בין 7 בבוקר ל-7:30 בבוקר, כל שעה בערך. הקפד לומר לנהג היכן אתה רוצה לרדת. ברכבת מקנצ'נבורי לנאם טוק שם עוברים לאוטובוס או שיר טאו (מונית פתוחה). שתי הדרכים לוקחות בערך 1h30 דקות. כדי להגיע לשם.  

בדרך ; אם תתפסו רכבת מוקדמת או אוטובוס לנאם טוק, תוכלו לשלב את הביקור באתרי מלחמת העולם השנייה עם הביקור בפארק הלאומי סאי יוק (מפלים) אשר קרוב לתחנת נאם טוק.

אם תרצו להישאר באזור יותר כדי שיהיה לכם יותר זמן לחקור את מסילת הברזל והמפלים, תוכלו להישאר בנאם טוק יום או יומיים במקום לחזור לקנצ'נבורי או לבנגקוק.

לינה ליד תחנת Nam Tok

רפסודת בינלה | Yayee Homestay | The Float House River Kwai |

The Float House River Kwai.  המקומות הטובים ביותר לבקר ליד קנצ'נבורי
The Float House River Kwai, נאם טוק, קנצ'נבורי. תמונה מאת booking.com

#4 למידע נוסף במרכז הרכבת התאילנדי בורמה

לאחר ביקור ברכבת המוות ובאתרים הזכורים ביותר שלה, תוכלו לקבל מידע נוסף הקשור לאזור, בניית הרכבת, תנאי החיים של האסירים, המיקום הגיאוגרפי  . יש חנות מזכרות שבה ניתן לקנות ספרים הקשורים לרכבת המוות ולמלחמת העולם השנייה ומזכרות מקומיות בעבודת יד. 

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 9:00-17:00
  • דמי כניסה ; THB150/US$4.5 - מבוגרים, THB70/US$2 - ילדים.

הגעה לכאן ; מתחנת הרכבת Bangkok Thonburi יש שתי רכבות יומיות לקנצ'נבורי שיוצאות ב-7:45 בבוקר וב-1:35 בצהריים, הנסיעה אורכת 3 שעות, מחיר THB100/US$3 עמוד. באוטובוס ממסוף האוטובוסים הדרומי של בנגקוק, אוטובוסים יוצאים כל 30-40 דקות., מחיר THB100/US$3, לוקח שעתיים.

# 5 כבד את הזיכרון בבית הקברות של מלחמת קנצ'נבורי 

בית הקברות הוקם בשנת 1957 לכבודם של שבויי המלחמה שמתו במהלך הקמת רכבת המוות. בסך הכל מצאו כאן 7,000 אנשים את מקום מנוחתם האחרון. בית הקברות מטופח, לכל הקברים יש מצבות דומות עם שם, גיל, סוג חיל. רוב האסירים שנקברו כאן היו בני 20-25, בעיקר אוסטרלים, בריטים והולנדים. כל בית קברות הוא על טרגדיה ואובדן, אבל לראות כל כך הרבה חיים צעירים נלקחים בגלל שאיפותיו של מישהו זה יותר מסתם עצוב!

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-17:00
  • דמי כניסה ; חינם
בית הקברות מלחמת קנצ'נבורי (דון רק).
בית הקברות מלחמת קנצ'נבורי (דון רק).

חוויות תרבות בקנצ'נבורי

כמו בכל מקום בתאילנד יש הרבה מקדשים ופגודות בסביבת קנצ'נבורי כמה מהם ראויים לביקור גם אם כבר ראיתם לא מעט מקדשים בתאילנד. מלבד מבנים דתיים, יש כמה מקומות היסטוריים מעניינים לבקר בסביבה.

#6 טיילו ברחוב Pak Prak Heritage

רחוב היסטורי זה בלב העיר מתגאה ב-20 מבני מורשת. הרחוב מתחיל בשער העיר העתיקה וכעבור 500 מטר מסתיים ב-Wat Thewasangkaram. השם בא מהמילים הסיניות Pak Phek שפירושן "צומת דרכים". לרחוב יש סגנון ארכיטקטורה ייחודי בשילוב של סגנונות אירופאים, סינים ותאילנדים. קהילת פאק פראק היא הקהילה הוותיקה ביותר בקנצ'נבורי. בסופי השבוע הרחוב הופך לשוק אוכל לילי.

הגעה לכאן ; הרחוב ממוקם במרכז העיר אתה יכול ללכת לכאן מהמלון שלך או לקחת טוק-טוק אם זה קצת רחוק.

# 7 צ'יל בקפלת קואנג אם 

מקדש בודהיסטי שנמצא מעבר לגשר המפורסם בצד השני של נהר הקוואי. קשה לא לשים לב לזה אם אתה בגשר. למען האמת מרחוק חשבנו שזה סוג של פארק שעשועים מקומי; פסלים צבעוניים מצחיקים של דרקונים, מזרקות ופסלים ורודים, כחולים וירוקים, מבנים מעוטרים בכל מיני חיות אמיתיות ופנטסטיות וכו'.

המקדש לא נראה פופולרי במיוחד, תיירים אחרים לא ראינו כאן. הפארק שמסביב לא גדול אבל נחמד להליכה, אפשר לשבת על ספסל וליהנות מהנוף מעל נהר קוואי והגשר. בתוך המקדש הראשי, אפשר למצוא את בודהה מחייך, בחור מאוד ידידותי למראה היושב באמצע המקדש.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-18:00
  • קבלה ; חינם
  • הגעה לכאן ; זה ממש מחוץ לעיר, בצד הנגדי של הגשר מעל נהר קוואי, אתה יכול ללכת לכאן מהמלון שלך.
קפלת קואנג אם.  אחד הדברים לעשות בקנצ'נבורי
קפלת קואנג אם, קנצ'נבורי

#8 לשוטט בפארק ההיסטורי של מואנג סינג

מואנג סינג או עיר האריות היא מקום מעניין עם מספר מקדשים ומבנים מתקופת השגשוג של ממלכת החמר, בין 857 ל-1157 אך המקדש הראשי (במרכז המתחם, השמור ביותר) היה נבנה מאוחר יותר בין המאות ה-13 ל-14. ההריסות לא כמעט מרשימות כמו אנגקור וואט או מתחמים אחרים בדרום מזרח אסיה, אבל זה שווה ביקור, זה אזור ירוק ונחמד ליד הנהר עם לא הרבה תיירים.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-16:30
  • קבלה ; THB100/US$3.

הגעה לכאן ; מקנצ'נבורי קחו רכבת לתחנת Tha Kilen, רכבות יוצאות מדי יום בשעה 6:11, 23:00 ו-16:37, הנסיעה אורכת כשעה, מחיר THB100/US$3. מהתחנה זה 1.5 ק"מ למוזיאון, אתה יכול ללכת ברגל או לקחת תחבורה מקומית. מתחנת Bangkok Thonburi קחו רכבת ל-Tha Kilen (אותה רכבת שנוסעת לתחנת Kanchanabori ו-Nam Tok), היא יוצאת מדי יום ב -7: 45 בבוקר ו-1:35 בצהריים, הנסיעה אורכת 4 שעות, מחיר THB100/US$3 לאדם.

בדרך ; ניתן לשלב את הטיול עם הביקור ברכבת המוות, בפארק הלאומי סאי יוק ובעיר מליקה 1905.

הפארק ההיסטורי מואנג סינג, קנצ'נבורי
פארק היסטורי מואנג סינג מקום נהדר לבקר בו עבור חובבי היסטוריה

מס' 9 מסע אחורה בזמן ב-Mallika City 1905 (Mallika RE 124)

אם תרצו לחזור אחורה בזמן לתאילנד בתחילת המאה ה-20, כפר מאליקה המשוחזר הוא המקום בשבילכם. כאן אתה לומד לדעת הרבה על אורח החיים שהשתנה של העם הסיאמי (תאילנד) לאחר ביטול העבדות בשנת 1905. במליקה, אתה יכול להתלבש בתחפושת תאילנדית מסורתית, לבקר בשוק עתיק שבו אתה יכול לעשות קניות בכסף ישן (Satang) שניתן להחליף עבורו בהט במשרד הכרטיסים. הקדישו זמן להסתובב במקום, בקרו בבית תאילנדי מסורתי, למדו כמה מיומנויות בבישול, תפירה או קדרות באחת החנויות, עצרו לאוכל במיני שוק צף. יש הרבה דברים ללמוד ולעשות ברחבי העיר מאליקה עבור כולם. אם אתה בא לכאן עם ילדים, אני בטוח שהם יהנו להתלבש ולהסתובב ברחובות הצבעוניים. 

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 9:00-20:00
  • הוֹדָאָה;  THB250/US$8 - מבוגרים, THB120/US$4 - ילדים.

הגעה לכאן ; באוטובוס מתחנת האוטובוס של קנצ'נבורי יש אוטובוסים יומיים לסאנגקלאבורי שנוסעים בין השעות 7:00-17:00 כל שעה בערך, זה לוקח 3 שעות, מחיר THB100/US$3 עמוד. אוטובוסים עוברים את הפארק. ברכבת מבנגקוק (תחנת Thonburi) סעו לתחנת Tha Kilen (אותה רכבת שנוסעת לנאם טוק), היא יוצאת פעמיים ביום ב-7:45 בבוקר וב-1:35 בצהריים, הנסיעה אורכת 4 שעות, מחיר THB100/US$3. ברכבת מקנצ'נבורי יש שלוש רכבות יומיות ב-5:57 בבוקר, 10:45 ו-16:19, לוקח 1h20 דקות, מחיר THB100/US$3. רדו בתחנת Tha Kilen משם קחו תחבורה מקומית אל Mallika.

בדרך ; ניתן לשלב את הטיול הזה עם הביקור בפארק ההיסטורי מואנג סינג וברכבת המוות.

# 10 ללכת על גשר Mon

האתר הזה ושני המראות הבאים ממוקמים בסאנגחלאבורי רובע נידח בחלק המערבי של מחוז קנצ'נבורי, על הגבול עם מיאנמר, ניתן לבקר בכל שלושת המקומות בטיול אחד. גשר Mon הוא גשר העץ הארוך ביותר בתאילנד והשני באורכו בעולם. הגשר להולכי רגל באורך 850 מטר נבנה בשנת 1987 מעל נהר סונג קליה. בשנת 2013 עקב גשמים עזים באזור, חלק מהגשר קרס אך הוא שוחזר בשנת 2014. הנוף הטוב ביותר של הגשר אתה יכול לקבל בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הוא מכוסה לעתים קרובות בערפל או בשקיעה.

הגעה לכאן; אוטובוסים מקנצ'נבורי לסאנגקלאבורי יוצאים כל שעה מ-7:30 בבוקר עד 16:30, לוקח בין 4-5 שעות, מחיר בין THB100-170/US$3-5 תלוי באוטובוס (AC או לא). ממסוף האוטובוסים הצפוני של בנגקוק (Morchit) יש אוטובוסים יומיים לסאנגחלאבורי, אוטובוסים מתחילים לנסוע מ-5 בבוקר, הנסיעה אורכת 7-8 שעות, מחיר בין THB200-300/US$6-9 לאדם.

גשר מון בסאנגקלאבורי
גשר מון בסאנגקלאבורי, גשר העץ השני באורכו בעולם

#11 חקור את המקדש השקוע (Wat Saam Prasob)

המקדש והכפר (שכיום נעלמו לחלוטין מתחת למים) הוצפו בשנת 19 לאחר בניית הסכר. כעת האזור בו היה הכפר נקרא אגם Vajiralongkorn, כל הכפר הועבר לראש הגבעה, כיום המקדש הוא החלק הגלוי היחיד של היישוב. העונה הטובה ביותר לבקר במקדש היא סוף העונה היבשה (אפריל, מאי) כשאפשר ממש להיכנס למקדש ולהסתובב, בשאר ימות השנה זה מתחת למים, אפשר להתקרב אליו בסירה ולראות את החלק העליון של המקדש.

  • קבלה ; חינם
  • הגעה לכאן ; בעונה היבשה אפשר ללכת למקדש, בעונה הרטובה אפשר להגיע אליו רק בסירה, יש הרבה מקומיים שמציעים את הנסיעה, אל תהססו להתמקח על המחיר.

#12 למד על ההיסטוריה של תאילנד במעבר שלוש פגודות

המעבר על הגבול בין תאילנד למיאנמר נקרא על שם שלושת הצ'דיות (פגודות) הקטנות שנבנו כאן כסמל לשלום בין שתי מדינות במאה ה-18. האזור מסביב יפהפה והמשמעות ההיסטורית של המקום חשובה, אבל באופן כללי, אנו מציעים לעשות את הטיול הזה אם אתה ממש בעניין של היסטוריה ויש לך קצת זמן נוסף. הפגודות קטנות ולמעט שוק מזכרות בקרבת מקום אין כאן הרבה מה לראות.

קבלה ; חינם

הגעה לכאן ; ישנם אוטובוסים ישירים מקנצ'נבורי למעבר שלוש פגודות, אוטובוסים יוצאים בשעות 7:30, 11:30, 12:30, 14:30 ו-15:00 (בדוק את לוח הזמנים בתחנת האוטובוס מראש), מחיר TBH150-200/4-6 דולר ארה"ב. , טיול של 4 שעות. אתה יכול ללכת תחילה לסאנגקלאבורי (אם אתה רוצה לבקר באתרים אחרים) ומשם לקחת תחבורה מקומית, זה ייקח 30-40 דקות.

#13 טפסו לפסגת Wat Ban Tham

מקדש צבעוני מאוד עם גרם מדרגות ארוך מעוטר בדרקונים עד לראש הגבעה דרך פיו של ראש דרקון ענק. ברגע שתכנסו לדרקון, תלכו דרך מנהרה ארוכה עד שתגיעו למערת המקדש הראשונה. לאחר מכן, יהיו עוד מערות ועוד מדרגות עד שתגיע סוף סוף לפסגה עטורת הסטופה המוזהבת. הנופים מלמעלה מרהיבים אבל הטיפוס לשם די תובעני, אנו ממליצים לעשות זאת בבוקר לפני החום.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-18:00
  • קבלה ; חינם, תרומות יתקבלו בברכה

הגעה לכאן ; אין אוטובוסים, אתה יכול לקחת טוק-טוק או songthaew מקנצ'נבורי, מחיר של כ-THB 1000/30 דולר לנסיעה הלוך ושוב, אתה יכול לנהל משא ומתן ולבקר במקדשים אחרים.

בדרך ; ניתן לשלב את הביקור ב-Wat Ban Tham עם מקדשי Wat Tham Sua ו-Wat Tham Khao Noi.

# 14 בקר בשני מקדשים בבת אחת

Wat Tham Sua ו-Wat Tham Khao Noi שני מקדשים בודהיסטים ממוקמים זה ליד זה על ראש הגבעה וניתן לראותם מקילומטרים, אפשר לראות את זה בדרך אם תיסעו מבנגקוק לקנצ'נבורי באוטובוס. Wat Tham Sua או מקדש מערת הנמר (טיגריסים חיו בעבר במערות שלו) בנוי בסגנון האדריכלות התאילנדי כאשר Wat Tham Khao Noi הוא מקדש סיני. כדי להגיע ל-Wat Tham Sua אתה יכול ללכת למעלה או לקחת רכבל, THB10/US$0,3. למרות ששני המקדשים ממוקמים זה ליד זה כדי להגיע לראש של שניהם, תצטרך ללכת למעלה ולמטה פעמיים כי הם לא מחוברים. כמו כל מקדש בודהיסטי אחר, שניהם מעוטרים להפליא בפרטים רבים שיכולים לתפוס את העין. החלק המרשים ביותר בביקור הוא הנופים המדהימים על הגבעות הירוקות שמסביב. בין שאר נקודות השיא של המקדשים הם פסל ענק של בודהה (18 מ') והפגודות. עֵצָה! לא רחוק מהמקדשים בשדות האורז, יש בית קפה מגניב Rak Kanna מקום מצוין לעצור בו לארוחת צהריים או קפה.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-18:00
  • קבלה ; חינם לשני המקדשים

הגעה לכאן ; אין אוטובוסים ציבוריים אבל אתה יכול לקחת "מונית" מקומית או לשכור קטנוע, המקדשים נמצאים רק 14 ק"מ מחוץ לקנצ'נבורי.

Wat Tham Khao Noi אחת החוויות התרבותיות בקנצ'נבורי
הפגודה של Wat Tham Khao Noi ליד קנצ'נבורי

#15 צא מהשביל המפורש ב-Pilok

אם תרצו לבקר במקום פחות מתוייר עם היסטוריה מעניינת ולגלות כפר תאילנדי "אמיתי" גשו לפילוק, הממוקם ליד הגבול בין מיאנמר לתאילנד. מחוז זה היה בעבר אחד ממקומות הכרייה העיקריים באזור אך לאחר התרסקות שוק הפח בשנת 1985, המכרות ננטשו. ב-10 השנים האחרונות, האזור גדל בפופולריות כיעד תיירותי חדש בתאילנד, הדגשים העיקריים שמושכים לכאן תיירים הם הפארק הלאומי Thong Pha Phum וכפר קטן ומקסים של Etong. ישנם מספר אירוח ביתי בכפר בהם תוכלו לשהות כדי ליהנות מהשלווה והאותנטיות של היישוב התאילנדי הקטן הזה.

הגעה לכאן ; ראשית, קחו אוטובוס מקנצ'נבורי לסאנגקלאבורי, רדו בשוק Thong Pha Phum, לוקח בין שעתיים ל-3 שעות (תלוי באוטובוס), אוטובוסים פועלים מ-6 בבוקר עד 18:30 בערב, כל 30 דקות. מ-Thong Pha Pum קחו סונגטהאו (אוטובוס צהוב) לכפר Etong, הנסיעה אורכת כשעתיים, יש אוטובוס שיוצא בין 10:00-10:30. אם אתם מתכננים לעשות טיול יום, אנו מציעים לתפוס את האוטובוס המוקדם ביותר מקנצ'נבורי. להגיע לאטונג די מסובך, הרבה יותר קל לעשות אם אתה שוכר רכב או מצטרף לסיור מבנגקוק או קנצ'נבורי.

בדרך ; ניתן לשלב ביקור באטונג עם הביקור בפארק הלאומי Thong Pha Phum.

אטונג בלילה, פילוק.  מקומות לביקור מקנצ'נבורי
עיירה נעימה של אטונג בשעות הלילה, רובע פילוק, קנצ'נבורי

פעילויות חוצות בקנצ'נבורי

רוב הפעילויות בחוץ כוללות טיולים רגליים ושחייה בבריכות הטבעיות אז הקפידו לארוז בגדי שחייה ומגבת. יש לא מעט פארקים ומפלים מסביב לקנצ'נבורי. אם נמאס לכם לטייל באתרים תיירותיים תוכלו לתפוס אוטובוס וללכת לאחד מהם. הערה! בסופי שבוע ובחגים מקומות אלה הופכים צפופים למדי, זה מקום בילוי מועדף על המקומיים.

הזמן הטוב ביותר לבקר במפלים הוא רק לאחר עונת המונסון כאשר המפלים הם החזקים ביותר והבריכות במלואן. היינו בקנצ'נבורי ביוני, תחילת העונה הגשומה אבל לא ירד גשם ולא הרבה מים. כמה מפלים ובריכות, במיוחד קטנים יותר, היו כמעט יבשים.

למי שאוהב פעילויות חוצות ונסיעות הרפתקאות ל-G-Adventures יש אפשרות נהדרת לטיול בתאילנד Hike, Bike & Kayak במהלך הטיול אתה יכול לעשות את כל הפעילויות הללו ולבקר בחלקים שונים של המדינה כולל כמה איים.

#16 בקר בפארק הלאומי המפורסם Erawan

כנראה הפארק המפורסם ביותר ליד קנצ'נבורי, מקום טבע נפלא עם מפלים ובריכות חבויות בג'ונגל. ההליכה עד למפל האחרון יכולה להיות מעט מאתגרת בגלל החום והלחות. יש תיירים שלא מצליחים להסתובב חזרה במפל №4. עדיף להתחיל מוקדם בבוקר לפני שיהיה חם מאוד. בדרך אפשר להתרענן בכמה בריכות עם מים צלולים ויפים. בילינו כ-4-5 שעות בפארק, הלכנו מהמפל №1 עד №7, עצרנו בשניים או שלושה מקומות לשחייה קצרה וצילמנו הרבה. המקום יכול להיות עמוס מאוד, סיורים רבים מבנגקוק מגיעים לכאן לביקור יום.

  • נפתח ; כל יום מ-9:00 עד 16:30, השביל למפלים הרחוקים (מ-4 עד 7) נסגר ב-15:30
  • קבלה ; 300 באט תאילנדי/9 דולר מבוגרים, 200 באט תאילנדי/6 דולר ארה"ב ילדים.

הגעה לכאן ; האפשרות הזולה ביותר היא באוטובוס ציבורי, הוא יוצא ממסוף האוטובוסים קנצ'נבורי מ-8 בבוקר כל שעה בערך ( 08:50, 09:50, 10:45, 11:50, 13:00, 14:10, 15:25, 16 :30, 17:50) , מחיר 50 THB/$1,5, הנסיעה אורכת כ-1h30 דקות. אתה יכול לקחת מונית או טוק-טוק גם זה יהיה מהיר יותר וכמובן יקר יותר. כדי לחזור אפשר באותה הדרך באוטובוס, מונית או טוק-טוק.

#17 גלה עוד מפלים יפים

אם מפלים ומפלים בפארק הלאומי Erawan לא הספיקו, יש עוד כמה מפלים לא רחוק מקנצ'נבורי, כ-100 ק"מ משם. הפארק הלאומי סאי יוק עוד מקום פופולרי הן למקומיים והן לתיירים, הוא קצת דומה לארואן אבל יש כאן רק שלושה מפלים; שניים בתוך הפארק ( Sai ​​Yok Yai ו- Sai Yok Lek) ואחד ממש מחוץ לכניסה (Sai ​​Yok Noi), הנפילה הגבוהה ביותר. מפלים הם לא הסיבה היחידה לבקר בפארק, יש מספר מערות ששווה להסתכל בהן.

#18 חקור מערות מסתוריות בפארק הלאומי סאי יוק

המערות ממוקמות באותו פארק סאי יוק, יש ארבע מהן; דאו וואדונג, קאנג קאו, וואנג בדן ומערת לאווה. כדי להגיע למערת Dao Wadung תחילה נוסעים בסירה ארוכת זנב במורד הנהר כ-5 ק"מ ואז הולכים במעלה 1 ק"מ עד למערה. מערת לווה דורשת גם שייט קצר בסירה, זו כנראה המערה המרשימה בפארק, עם כניסה קטנה וחדרי ענק. לשתי המערות האחרות ניתן להגיע ברגל; קאנג קאו – הליכה של 2 ק"מ (לכיוון) מתחילה במרכז המבקרים; Wang Badan – מסלול של 3 ק"מ מתחיל במפל Sai Yoi (עקבו אחר האינדיקציות). היו מוכנים לפגוש כמה עטלפים קטנים במערות! אפשר ללון בפארק, יש בונגלוס ואוהלים להשכרה. הערה! אם אתם הולכים לבקר במערות אל תשכחו להביא לפיד או פנס ראש.

  • נפתח ; כל יום מ-7 בבוקר עד 17:00
  • קבלה ; 300 באט תאילנדי/9 דולר מבוגרים, 200 באט תאילנדי/6 דולר ארה"ב ילדים.

הגעה לכאן ; באוטובוס מקנצ'נבורי, אוטובוסים יוצאים מדי יום בין השעות 6:00-18:30, לוקח בערך 1h30 דקות, מחיר THB 70/US$2. מתחנת האוטובוס לכניסה יש כ-3 ק"מ נוספים, תוכלו לקחת טוק-טוק (THB 30/US$1) או ללכת ברגל. ברכבת מקנצ'נבורי לתחנת נאם טוק ממנה ניתן ללכת ברגל או לקחת טוק-טוק למפלים. רכבות יוצאות מדי יום בשעה 06:07, 10:35 ו-16:26, הנסיעה אורכת שעתיים, מחיר THB 25/0,8 דולר ארה"ב.

בדרך ; ניתן לשלב ביקור בפארק סאי יוק עם רכבת המוות ומעבר הלפייר.

מערת לאווה, הפארק הלאומי סאי יוק, חייבת לעשות משהו בקנצ'נבורי
מערת לאווה היפה בפארק הלאומי סאי יוק, מקום נהדר ליד קנצ'נבורי להרפתקה בחוץ

#19 קמפינג במפל Huai Mae Khamin

פארק דומה מאוד לפארק Erawan אבל כמעט ללא אנשים. זה מקום יפהפה עם כמה מפלים ובריכות אבל בגלל מיקומו המרוחק, קשה להגיע לכאן, בלתי אפשרי בתחבורה ציבורית. זה לא המקום האידיאלי לטיול יום מקנצ'נבורי, אפשר להצטרף לסיור מאורגן מקנצ'נבורי הכולל לינת קמפינג בפארק.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 6:00-16:30 (אפשר להישאר לילה אם קמפינג)
  • קבלה ; 300 באט תאילנדי/9 דולר מבוגרים, 200 באט תאילנדי/6 דולר ארה"ב ילדים.

הגעה לכאן ; אין תחבורה ציבורית לפארק הזה, האפשרויות הטובות ביותר הן לשכור רכב או לעשות סיור מקנצ'נבורי. הערה! יש מעבורת מעורבת מה שמקשה על ההגעה לשם.

מפל Huay Mae Khamin מחוץ למסלול הרצוי מה לעשות בקנצ'נבורי
מפל Huay Mae Khamin, מקום מחוץ לרחוב לביקור מקנצ'נבורי

#20 Zipline בפארק ההרפתקאות Tree Top

אופציה מצוינת למטיילים עם ילדים גדולים יותר ולאלו שאוהבים לטפס, להתנדנד ולא מפחדים מגובה. יש הרבה מסלולי חבלים וקווי זיפ עם כל מיני אתגרים שמציעים נופים מדהימים על האזור ועל האגם הסמוך; להתנדנד מעל האגם, לרכון מעל העצים, לרכוב על אופני סקי או פשוט להתקרר באחד הערסלים הענקיים. ביקור בפארק ידרוש חלק ניכר מהיום שלכם.

  • נפתח ; מדי יום מ-8 בבוקר עד 9 בערב
  • קבלה ; חבילה למבוגרים וילדים (כוללת איסוף והחזרה מהמלון שלך בקנצ'נבורי, כל פעילויות הפארק, ארוחת צהריים, פירות וכיבוד, ציוד) - החל מ-45 דולר ארה"ב. 

הגעה לכאן ; אין תחבורה ציבורית, אתה יכול להגיע ברכב (ואז אתה מקבל הנחה של 300 THB/US$9 ממחיר החבילה) או להשתמש בהעברה הכלולה בסיור.

#21 צאו לטיול בפארק הלאומי Thong Pha Phum

מקום ממש מחוץ לשבילים לאוהבי טיולים וקמפינג. הפארק די מרוחק מה שמסביר מדוע כל כך מעט תיירים מגיעים לכאן, הדרך הקלה ביותר לחקור את האזור היא להצטרף לסיור מודרך מקנצ'נבורי או בנגקוק או לשכור רכב (עדיף 4×4). ישנן מספר אטרקציות בפארק; מפלים, מערות, ג'ונגל ירוק שופע, מכרות ישנים, תצפיות ועוד. האזור מהווה את אחד מהאזורים המוגנים בטבע הגדולים בדרום מזרח אסיה. אפשר ללון בפארק (במטה הפארק) ישנן מספר אפשרויות לינה מקמפינג (אפשר לשכור ציוד) ועד לינה בבקתות עץ, בתי עצים או בונגלוס.

כדי לקבל את התצוגות הטובות ביותר של הפארק והאזור כולו לכו לפסגת Khao Chang Phueak, זהו טיול חזרה של 16 ק"מ לנקודה הגבוהה ביותר של הפארק, ממנה ביום בהיר תוכלו לראות את ים אנדמן. את הטיול ניתן לעשות רק בעונה היבשה, מנובמבר עד פברואר, יש להזמין אותו מראש דרך מטה הפארק.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 8:00-18:00, ניתן ללון
  • דמי כניסה ; THB 300/US$9 - מבוגר, THB 200/US$6 - ילדים

הגעה לכאן ; תחילה קחו אוטובוס מקנצ'נבורי ל-Sangkhlaburi, רדו בשוק Thong Pha Phum, נסיעה זו אורכת בין שעתיים ל-3 שעות (תלוי באוטובוס), אוטובוסים פועלים מ-6 בבוקר עד 18:30 בערב, כל 30 דקות. מ-Thong Pha Phum קחו מונית טוק-טוק או אופנוע עד לכניסה (המטה) של פארק Thong Pha Phum, הנסיעה אורכת כשעתיים. הערה! הדרך לפארק די תלולה ומתפתלת.  

#22 להסתובב סביב עץ הגשם הענק

עץ גשם יחיד ענק זה בן למעלה מ-100 שנה וגובהו למעלה מ-20 מטר. החופה שלו היא החלק המרשים ביותר, הוא מגיע לקוטר של 52 מטר ומשתרע על שטח של 2416 מ"ר. אין הרבה יותר בסביבה, זה נסיעה קצרה מאוד מקנצ'נבורי, בעצם רק כדי לצלם כמה תמונות עם העץ.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 6:00-18:00
  • דמי כניסה ; חינם

הגעה לכאן ; באופנוע, טוק-טוק או מונית מקנצ'נבורי, זה כ-20 ק"מ דרומית לעיר בשטח של חטיבת הוטרינריה והחקלאות של צבא תאילנדי המלכותי.

הדברים הכי טובים לאוכלי אוכל לעשות

לקנצ'נבורי כמו בכל עיר או עיירה אחרת בתאילנד יש כמה שווקי אוכל ואם אתה כמונו חובב שווקים תאילנדי גדול אתה צריך לבדוק את המקומות האלה.

#23 לסעוד בשוק הלילה של קנצ'נבורי (שוק JJ)

השוק המפורסם והתיירותי ביותר בקנצ'נבורי ממוקם ליד תחנת הרכבת. רוב הדוכנים מוכרים אוכל אבל יש כאלה שמוכרים גם בגדים ומזכרות. השוק לא גדול במיוחד, אבל יש בו את כל מגוון האוכל התאילנדי המסורתי, החל מסוגים שונים של פירות ים/דגים ומנות חזיר ועד פירות וממתקים אקזוטיים. זה מקום נחמד להגיע אליו בערב.

  • נפתח ; מדי יום מ-18:00 עד 21:00.
  • הגעה לכאן ; ללכת מהמלון או לקחת טוק-טוק.
אוכל תאילנדי בשוק הלילה JJ בקנצ'נבורי
אוכל תאילנדי בשוק הלילה JJ. ביקור בשוק הוא אחד הדברים הנחמדים לעשות בקנצ'נבורי

#24 עבור מקומי בשוק צ'וקהדון

עוד שוק אוכל רחוב עם מגוון גדול של מנות מקומיות ומעט מאוד תיירים. בניגוד ל-JJ Chukkadon הוא שוק אחר הצהריים בו תוכלו למצוא אוכל תאילנדי מסורתי במחיר טוב מאוד כמו מרק פאד תאי או טום יאם, כל מיני קארי ומעדנים מקומיים מיוחדים כמו פלא קאנג דג שומני מים מתוקים. צ'וקדון הוא מקום טוב לבוא לארוחת צהריים תקציבית.

  • נפתח ; מדי יום מ-15:30 עד 19:00
  • הגעה לכאן ; זה די רחוק ממרכז העיר (תחנת רכבת) כ-3 ק"מ, עדיף לקחת טוק-טוק או מונית.

#25 טיילו בשוק הטריים המרכזי של קנצ'נבורי

זה לא באמת מקום לבוא לאכול, אלא בשביל "שופינג בחלון" אם אתה רוצה לראות איפה המקומיים קונים דגים טריים, פירות ים, ירקות ופירות. אנחנו אוהבים לטייל יחד עם הדוכנים עם דגים ופירות מוזרים למראה. פה ושם אולי תמצאו אוכל מסוג חטיף תאילנדי טיפוסי.

  • נפתח ; מדי יום משעות הבוקר המוקדמות
שוק טרי מרכזי, קנצ'נבורי
דוכן דגים בשוק הטרי המרכזי, קנצ'נבורי

#26 למד כיצד להכין אוכל תאילנדי אמיתי

אם אתה חובב אוכל תאילנדי ויש לך קצת זמן נוסף למה לא לקחת שיעורי בישול תאילנדי וללמוד איך להכין כמה מנות מקומיות בסיסיות. ישנם מספר מקומות בקנצ'נבורי המציעים שיעורי בישול לזרים, רובם מלמדים כיצד לבשל קארי מסורתי, מוקפצים, מרקים וקינוחים. כמה שיעורי בישול ארוכים יותר מתחילים בשוק הטרי המרכזי. המקום עם הביקורות הטובות ביותר ב-TripAdvisor הוא צמחוני תאי-איסאן של און, אתה יכול לבשל שלוש מנות צמחוניות מהתפריט הראשי של המסעדה.

#27 צאו בכביש Maenam Kwai

האזור התיירותי העיקרי של קנצ'נבורי עם מלונות רבים, בתי הארחה, ברים ומסעדות. למרות שהוא די עמוס ותיירותי יש בו אווירה נחמדה, אתה יכול לבחור אם אתה רוצה לחגוג בבר עם מוזיקה רועשת או דווקא לאכול ארוחת ערב שקטה במסעדה נחמדה שבה אתה יכול למצוא מקומות עבור תקציבים והעדפות שונות.

#28 אכלו ארוחת צהריים נחמדה במסעדת Keeree Mantra

מקום יפהפה בצד השני של נהר הקוואי מוקף בגבעות ובכרי הדשא הירוקים. באזור שמסביב למדהים תוכלו לבלות כמה שעות בהליכה על הטיילות דרך הגן עם מזרקות, פרחים וסכרים קטנים. כאן תוכלו לקבל מנות תאילנדיות מסורתיות, אוכל מערבי, בשר ברביקיו ודגים, כמו גם מנות צמחוניות וטבעוניות. זה נהיה די עמוס בסופי שבוע, עדיף להזמין מקום.

  • נפתח ; מדי יום בין השעות 10:00-10:00
  • הגעה לכאן ; זה קצת מחוץ לעיר, אתה יכול לקחת מונית כדי להגיע לכאן או לשכור אופנוע.
חווית אוכל תאילנדי טעים בקנצ'נבורי, תאילנד
לפעמים זה נחמד להזדמנות לאכול במסעדה נחמדה

מרגיע בקנצ'נבורי

האם אתה רוצה לקחת קצת חופש כדי לברוח משגרת היומיום שלך למה לא להצטרף לסיור בריאות בתאילנד בן 9 ימים וליהנות מעיסוי מרגיע, יוגה בוקר, שיעורי בישול וסתם להירגע בנהר או על החוף?

#29 צאו לשיט בסירה על נהר קוואי

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את אזור הנהר של קנצ'נבורי היא לעשות סיור בסירה מהירה בזנב ארוך. הסיור הוא שעתיים ובמהלכו אתה זוכה לראות את המראות העיקריים של מלחמת העולם השנייה; הגשר, בית הקברות של מלחמת צ'ונגקאי, מוזיאון מלחמת העולם השנייה ומקדש המערה התת-קרקעית קאו פוון. רוב הסירות יוצאות מהגשר על נהר קוואי כל היום.

#30 צפו בשקיעה/זריחה בנהר

שקיעה וזריחה הם הזמן הטוב ביותר לראות את נהר הקוואי אם התמזל מזלכם להישאר באחד המקומות על הגדה תוכלו ליהנות מהנוף היישר מהחדר או מהגן אם לא ללכת לאחת ממסעדות הנהר או לחצות הגשר ולצפות בשקיעה בקפלת קואנג אם.

שקיעה בנהר קוואי, קנצ'נבורי
שקיעה יפה בנהר קוואי, קנצ'נבורי

#31 תיהנו מכוס קפה עם נוף

למי שאוהב קפה או על בסיס משקאות יש כמה מקומות נהדרים בקנצ'נבורי שמציעים קפה טוב, קינוחים טעימים ונוף יפה כבונוס. כמה מהתיירים האהובים הם; Rim Nam Café – מקום מקסים עם מרפסת עץ המשקיפה על הנהר; Ravi Riva Café de Forest – מקום מעוצב להפליא עם גינה ונוף לנהר, נראה נחמד בלילה עם כל פנסי הרחוב מסביב, פתוח מדי יום בין השעות 10:00-20:00; קפה אופניים - נחמד ונעים, אופניים ואופניים כאן הם חלק מעיצוב פנים וחוץ, פתוח כל היום; קפה מינה– נפתח בית קפה באוויר הפתוח בשדות האורז עם 360 נוף פנורמי על השדות הירוקים ומקדשי Wat Tham Sua ו-Wat Tham Khao Noi במרחק; מדי יום בין השעות 8:30-19:00.

# 32 לטבול בספא

מה יכול להיות טוב יותר מאשר לבלות כמה שעות בספא לאחר חקר קנצ'נבורי והמקומות סביבו! ישנם מספר אתרי ספא ומלונות באזור וכן מכוני עיסוי וספא. שני אתרי ספא עם הביקורות הטובות ביותר הם Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort & Spa ו- Natee The Riverfront Hotel Kanchanaburi .

Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort & Spa
Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort & Spa - מקום נהדר למנוחה. תמונה מאת booking.com

# 33 בריחה לכמה ימים

אם התעייפתם מערים שוקקות ושוקקות וברצונכם להיות במקום שקט בטבע, ישנן מספר אפשרויות נהדרות ברחבי קנצ'נבורי, בהן תוכלו ליהנות מהשלווה ולבלות כמה ימים במנוחה הרחק מרעשי העיר.

River Kwai Jungle Raft floatel הוא מלון נחמד וידידותי לסביבה עם בקתות עץ על הרפסודות, זה לא מקום יוקרתי, אין חשמל (אין AC או מאווררים בחדרים), במקום משתמשים במנורות שמן ונרות.

גבעת אגם תאוסי הממוקמת באגם במקום שליו מאוד עם נוף מדהים על האזור. זהו מקום יוקרתי עם בריכת שחייה, ג'קוזי, AC וכו' - מקום מצוין להגיע לירח דבש או לחופשה רומנטית. מקום אירוח צף נוסף ליד קנצ'נבורי הוא הרפסודה, קוטג'ים קטנים על פלטפורמות עץ על האגם. בתים נעימים מאוד ומיקום מדהים עוד מקום נהדר לבריחה רומנטית או שהייה משפחתית.

Floatel River Kwai Jungle Raft, 33 דברים מדהימים לעשות בקנצ'נבורי
River Kwai Jungle Raft Flooatel, מקום מושלם למנוחה ליד קנצ'נבורי. Photo booking.com

איך מגיעים לקנצ'נבורי מבנגקוק

קל מאוד להגיע לכאן יש לך אפשרויות שונות; אוטובוס הסעות, אוטובוס ציבורי או רכבת. בילינו את רוב הזמן בבנגקוק ליד פארק לומפיני וכל הזמן כדי לנוע בעיר השתמשנו באוטובוסים ציבוריים, הם מאוד זולים. 

באוטובוס

לקחנו אוטובוס לשני הכיוונים. אוטובוסים לקנצ'נבורי יוצאים ממסוף האוטובוסים הדרומי כל 30 דקות. או כך. כרטיס עולה 110 THB/$3 אם אתה קונה אותו במשרד הכרטיסים בתוך הטרמינל, בקומה השנייה. אם אתה משלם בפלטפורמה זה יעלה 80 THB/$2,2. לפעמים תאילנדים מנסים לרמות ולהסביר שהמחיר 80 ​​הוא רק לסטודנטים או תאילנדים אבל זה לא נכון אז פשוט תתעקשו ותקבלו ב-80. הדרך אורכת כשעתיים, כל האוטובוסים די נוחים ויש AC .

כדי להגיע לטרמינל האוטובוסים הדרומי מ-Lumpini אפשר באוטובוס ציבורי מס ' 149, זה לוקח כשעה, תלוי בתנועה ועולה 9 THB. ישנם מספר אוטובוסים לטרמינל מאזורים שונים בעיר. בדוק את Google.map הם נותנים אפשרויות תחבורה ציבורית די מדויקות לבנגקוק. הזמינו כאן כרטיס אוטובוס מבנגקוק לקנצ'נבורי !

באוטובוס הסעות

אם אתם נשארים ב-Khaosan Road הדרך הקלה ביותר היא לקחת אוטובוס הסעות, זה יקר יותר אבל נוח יותר. עלות הכרטיס כ-200 THB/6 דולר ארה"ב, אוטובוסים יוצאים בבוקר בין השעות 9:00-10:00 בבוקר, אתה יכול לקנות אותו בסוכנויות רבות ברחבי Khaosan Road. עדיף להזמין את הכרטיס יום לפני, לפעמים האוטובוסים יכולים להיות מלאים. 

ברכבת

רכבות יוצאות מתחנת הרכבת Thonburi כל יום ב-7.45 ו-13.45, מחיר THB 100/2,8$.

בילינו שבוע בקנצ'נבורי ומאוד נהנינו מהשהייה שלנו כאן, יש הרבה דברים לראות והרבה מה לעשות באזור.

חבצלות מים, נהר קוואי, דברים לעשות בקנצ'נבורי
חבצלות מים בנהר קוואי, קנצ'נבורי

פריטים לארוז עבור קנצ'נבורי

  • כובע  
  • מישקפי שמש
  • קרם הגנה
  • דוחה יתושים
  • מסנן מים LifeStraw  - מי ברז בתאילנד אינם טובים לשתייה
  • מתאם מתח
  • מכנסי קיץ קלים וצעיף לכיסוי   הכתפיים ללבוש בעת ביקור במקדשים
  • סנדלים נוחים  ( אופציה לגברים )
  • פונצ'ו גשם אם מטיילים בעונת המונסון


קנה לי קפה

תגובות

רשומות פופולריות