קניות בפטאיה: 10 המקומות הטובים ביותר

 

שופעת חיים ופועמת באווירת מסיבות, עיירת החוף המזרחית פאטאיה היא מרכז תיירותי תוסס. ביתם של חופים מדהימים, אתרי נופש מדהימים, ספורט מים מרגש וחיי לילה מרתקים, פטאיה מציעה גם הזדמנויות רבות לטיפול קמעונאי. מקניונים נוצצים ועד קניות צבעוניותברחובות, קניות בפטאיה יכולות להיות חוויה מהנה.

אתה יכול למצוא כמעט הכל, החל ממוצרי אופנה יוקרתיים בחנויות בוטיק או עסקאות גניבה בשווקי רחוב. מקניות בגדים זולים בפטאיה ועד למציאת המזכרות האותנטיות ביותר, מדריך הקניות המקיף הזה מכסה את הכל בשבילכם..

10 המקומות הטובים ביותר בפטאיה שיכריחו אותך לעצור ולקנות

אמנם יש הרבה מקומות בתאילנד שבהם אתה יכול לקנות את הלב שלך, אבל 10 אלה בעיירה פטאיה תאילנד הם האקזוטיים ביותר. תסתכל!

1. Central Festival Pattaya Beach

בידור כולל

מקור תמונה

בין אם עושים קניות בפטאיה או בבנגקוק , הקניונים רחבי הידיים הם המכה הבלתי מעורערת עבור חובבי שופינג לזכות בכמה מבצעים נהדרים ולהתבזבז על מותגי מעצבים. קניון סנטרל פסטיבל הענק השולט על קו הרקיע בחוף פטאיה הוא ביתם של מותגי אופנה עילית כמו קלווין קליין, זארה, M&S, נאוטיקה ועוד. עם אולם קולנוע, באולינג, אפשרויות אוכל נהדרות וחנויות אלקטרוניקה, הנקודה החמה החברתית הזו היא לא רק היעד הטוב ביותר לקניות בפטאיה , אלא גם לבילויים בכל רחבי העולם.


2. השוק הצף של פטאיה

חוויות ייחודיות

מקור תמונה

קניות בפטאיה אינן רק לבזבז פריטי מעצבים ובגדים אלא גם לחוות את אורח החיים התאילנדי האותנטי באמצעות חוויות ייחודיות. השוק הצף של פטאיה מציע הזדמנות פז זו. אתה יכול לקפוץ על סירת משוטים כדי לספוג את התרבות התאילנדית המוצגת בארבעת חלקי השוק ולאסוף מזכרות נפלאות, עבודות יד, צעצועים עתיקים ועוד.

זמנים: 9:00 - 20:00
מיקום: 451/304 Moo 12, Nongprue, Banglamung. צ'ונבורי 20150

3. קניון מייק פטאיה

קניון מייק פטאיה

מקור תמונה

קניון מייק, בנוי על פני חמש קומות, שוקק פעילות לאורך כל היום, הוא המקום הטוב ביותר לקניות בתקציב נמוך בפטאיה תאילנדממגוון רחב של מזכרות לא יקרות כמו פילים מגולפים, פסלי בודהה ועבודות יד אזוריות ועד לבגדי האופנה העדכניים ביותר, אתה יכול לעשות קניות עד אפס מקום בקניון הענק הזה. בקניון הממוזג יש גם ריהוט לבית וחנויות אלקטרוניקה.

4. טמבון אחד, מוצר אחד

קידום מוצרים מקוריים בעבודת יד

מקור תמונה

אם תשמחו למועדון את הקניות שלכם בפטאיה למטייל במתן דחיפה לאומנים מקומיים וקידום מוצרים בעבודת יד אמיתית, זה המקום המושלם עבורכם. OTOP משתרע על פני 1500 מ"ר, הוא חלק מיוזמה ממשלתית לתמיכה באומנים מקומיים. מקורה בכפרים ואזורים סביב פטאיה, חנות זו מציגה מגוון רחב של עבודות יד, מזכרות ורהיטים. טקסטיל, כלי חרס, מוצרי במבוק, אהילים וסבונים מבושמים הם כמה דברים שאתה יכול לקנות מכאן.

זמנים: 10:00 - 20:00
מיקום: 98/68-69 Pattaya North Road, Naklua

5. רויאל גארדן פלאזה

המקום המושך את העין

מקור תמונה

עוד לפני שתיכנסו לקניון הענק הזה של פטאיה למטייל, תסתקרנו מהמטוס האדום המושך את העין והבלון הצהוב הענק המזדקר מהגג. עם קומה שלמה המוקדשת ל-Ripley's Believe It or Not ושלוש הקומות הנותרות מרופדות במערך של מיטב מותגי האופנה העילית, ה-Royal Garden Plaza מבטיח חוויה שאין כמותה.

זמנים: 11:00 - 23:00
מיקום: 218 moo 10 Beach St, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, תאילנד

6. קניון אאוטלט פטאיה

אאוטלט קניון פטאיה

מקור תמונה

מי לא היה רוצה למהר אל יעד קניות בו תוכלו להצטייד במיטב המותגים בהנחות מעולות. קניון מפעל זה , פטאיה עם ילדיםהוא מקלט של שופוהוליקים עם מותגי אופנה רבים המציעים עד 70% הנחה. ישנן אפשרויות טובות גם לבגדי נשים, בגדי ילדים ובגדי ספורט. עם הדברים הטובים ביותר ממותגים מקוריים בלבד, זהו מקום נהדר לקניות עבור כל המשפחה שלך.

זמנים: 10:00 - 22:00
מיקום: סמטת Khehapattaya 2 - Soi Thepprasit 1, Muang Pattaya, Chang Wat Chon Buri 20150

7. מרינה מרכזית

מרינה מרכזית

מקור תמונה

נחשב לאחד הקניונים הטובים ביותר לקניות בעיירת החוף, הקניון הפתוח הזה עם חצר עם צמחייה, היה ידוע קודם לכן כמרכז המרכז בפטאיה מזג אווירזה בית למגוון של חנויות בגדים, חנויות מיוחדות, חנויות מותגים, מוצרי אלקטרוניקה ואפילו מכוני עיסוי. אזור המשחקים הפנטסטי שלו לילדים ישאיר את הילדים הקטנים שלך מאורסים בזמן שאתה קונה בשקט. שפע של אפשרויות אכילה, מוזיקה חיה ובידור כאן הופכים אותה ליעד מוביל לקניות בפטאיה.

זמנים: 11:00 - 23:00
מיקום: 78/54 Moo 9, Pattaya 2nd Road, Banglamung, Nongprue, Chonburi 20150

8. שוק הלילה Theprasit

שוק הלילה Theprasit

מקור תמונה

אחד מהשווקים המקומיים הפופולריים ביותר לקניות בפטאיה למטייל, שוק הלילה של סוף השבוע הזה הוא ביקור חובה כדי לחזות במגוון העצום של המוצרים המוצגים יחד עם דוכני אוכל רחוב מענגים. עם המגוון המדהים של בגדים, גאדג'טים, מזכרות, אביזרים לנייד ופריטי מעצבים עותק ראשוני בסביבה, קשה שלא לעשות קניות במקום ההומה הזה, שהוא הטוב ביותר מבין כל אתרי הקניות בתאילנד .

זמנים: 17:00 - 23:00 (שישי עד ראשון)
מיקום: Thep Prasit Rd, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150

9. Tukcom IT Center

Tukcom IT Center

מקור תמונה

עם כל גאדג'ט אפשרי זמין תחת קורת גג אחת, Tukcom הוא המקום הטוב ביותר לקניות אלקטרוניקה בפטאיה . כל קומה מוקדשת לגאדג'טים ספציפיים: בקומה הראשונה יש טלפונים ניידים ואביזרים חדשים ומשומשים, בעוד שבמפלסים העליונים יש חנויות לממכר מחשבים ניידים, מחשבים אישיים, תוכנות וכו'. יעד נקודתי עבור חנוני טכנולוגיה ופריקים של גאדג'טים אלקטרוניקה, Tukcom היא מקום אולטימטיבי לחקור.


10. בזאר הלילה של פטאיה

בזאר הלילה של פטאיה

מקור תמונה

שמו של השוק הזה מעט מטעה שכן הוא נשאר פתוח במשך כל היום עבור כל מיני חובבי קניות. אם אתם מחפשים קניות בתקציב נמוך בפטאיה למטייל מבלי שתצטרכו לסבול את החום של שווקי רחוב פתוחים, זה המקום להיות בו. ביעד הקניות הממוזג יש מגוון עצום של חנויות המוכרות בגדים, נעליים, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה ואפילו מזכרות. עם קצת מיקוח חכם, אתה בוודאי יכול לבחור כמה מתנות במחיר סביר לקחת הביתה.


מומלץ לקרוא: פטאיה אטרקציות 12 דברים שכדאי לך לעשות

מומלץ לקרוא: פטאיה 8 סיבות למה כדאי לבקר בה

מומלץ לקרוא: פטאיה 12 החופים הטובים ביותר

תגובות

רשומות פופולריות