20 מלונות היוקרה ואתרי הנופש הטובים ביותר בפוקט

ביקור בתאילנד הוא חלום שמתגשם ; היעד הזה הוא לא פחות מגן עדן טרופי עם יערות עבותים, שווקים תוססים ומסיבות מטריפות אך בלתי נגמרות.

אם אתם מחפשים ארץ טרופית יפהפיה שחיי לילה מדהימים הם המילה הנרדפת המושלמת לה, זו לא אחרת מאשר תאילנד.

לתאילנד יש כל כך הרבה מה להציע שזה ישאיר אותך נדהם בכל פעם שתבקר. הערים והחופים היפים של תאילנד מספקים למטיילים את המפלט המושלם שהם מחפשים. אבל לא רק היופי הטבעי חיזק את תעשיית התיירות של תאילנד . תאילנד היא מקום משכנם של מלונות יוקרה בפוקט ואתרי נופש רבים שאינם מצליחים להרשים מבקרים.

ישנם מספר מיקומים אקזוטיים שבהם תרצו לבקר ולהישאר, אך לחלק מהאזורים של תאילנד יש קסם משלהם ואתם חוקרים כל היבט של התרבות התאילנדית בזמן השהייה שם.

בין מקומות כאלה, פוקט היא זו שעומדת בראש הרשימה.


סקירה כללית של המלונות הטובים ביותר בפוקט:



פוקט, הידוע גם בשם פנינת האנדמן, הוא האי הגדול ביותר בתאילנד. עם קו חוף יפהפה, זהו אחד מיעדי הטיול המתויירים ביותר. אם אתם מחפשים את התערובת המושלמת של תאילנד המודרנית וסיאם העתיקה, פוקט היא המקום הנכון עבורכם.

יתר על כן, פוקט מאכלס כמה מהמלונות המפוארים ביותר בפוקט בהם תוכלו ליהנות מהזמנים הטובים ביותר עם החברים והמשפחה. רוצים לדעת עוד על המלונות האלה, אז הישארו מעודכנים איתנו.

The Village Coconut Island Beach Resort – DREAM ISLAND LOCATION

חלמתם על חופשות מדהימות באי בתאילנד וביליתם באחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בפוקט?

ובכן, זהו זה! אי הקוקוס הוא אי קטן עם "ברור שהרבה עצי קוקוס". זהו אחד המקומות היפים ביותר בכל המדינה עם מעט מאוד אתרי נופש. אם אתם מחפשים אי למסיבה, זו הבחירה הלא נכונה! האי הזה מושלם לחופשות מרגיעות עם המשפחה או לירח דבש.

אתר הנופש וילג' ביץ' ממוקם בצפון האי עם החוף הפרטי שלכם ומזח ממנו תוכלו לשוט בסירה. כפי שניתן לראות מהתמונות למעלה, הכפר מהמם ומציע הרבה ירוק, סוגים שונים של וילות, בריכות שחייה, מסעדות וחוף חולי יפהפה. יש גם שיעורי בישול תאילנדי, חדר כושר ומרכז כושר, מתקני ספורט מים, שיעורי מואי תאי, טניס ואופני הרים. אתר הנופש יכול גם לארגן עבורכם טיולי יום מדהימים לנקודות חמות שונות של תאילנד, כגון האי קופיפי של מפרץ פאנג נגה.

אתר הנופש מדורג גבוה על ידי לקוחות ויש לו גם 5 כוכבים! וילות מגיעות עם ג'קוזי, גנים פרטיים, מטבח מאובזר היטב, טלוויזיות בעלות מסך שטוח וניקיון ללא רבב.

אתר הנופש Westin Siray Bay, פוקט

 אם אתם בתאילנד ומחפשים מקום להתרסק, The Westin Siray Bay Resort & Spa , Phuket צריך להיות ברשימת הלינה שלכם. זהו אכן מלון יפהפה עם שירות מעולה וצוות מקצועי אך ידידותי.

בדיוק כמו מלונות אחרים בווסטין, אירוח זה בפוקט מבטיח לאורחים שהות יוקרתית לאורך המפרץ. האורחים נהנים מחדרים אווריריים עם נופים מדהימים של ים אנדמן. כל חדר נקי ללא רבב ונעים, ואם אתם מוצאים את עצמכם רגועים מכדי לצאת החוצה, נופי החוף מהחדר שלכם צריכים להיות חגיגה לעיניכם.

מלבד קו החוף והנוף המדהים שלו לאוקיינוס, האורחים במלון זה מקבלים גישה למתקני כושר מודרניים, 3 בריכות עם שפת אינסוף, ספא ודלפק קונסיירז' 24/7.

החדרים במלון נופש זה כוללים מקומות ישיבה בחוץ דרך דלתות הזזה מזכוכית, כך שהאורחים יכולים ליהנות מנופים ראויים למדיה חברתית של האוקיינוס. לבידור נוסף, טלוויזיה בעלת מסך שטוח בגודל 37 אינץ', נגן DVD ותחנת אייפוד מסופקים גם כן.

המיקום מושלם עבור אורחים שנהנים ממשחקי יוגה או כדורעף באוויר הפתוח. המתקנים כוללים גם מועדון ילדים, גישה חינם למתקני ספורט מים לא ממונעים ו-Wi-Fi חינם. תוכלו לפנק את עצמכם עם מנות איטלקיות מודרניות תוך כדי סרנדה של מוזיקת ​​טרקלין ב-Prego by the Beach. אם תרצו ללכת על מאכלים אסיאתיים, EEST וטעם עונתי הם החנויות המועדפות עליכם.

אתר הנופש והספא Westin Siray Bay Phuket מציע לאורחיו חניה חינם ונמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מהעיר פוקט. נמל התעופה הבינלאומי של פוקט ו-Phuket FantaSea Show נמצאים במרחק של פחות משעה משם.


Sri Panwa Phuket (בריכות פרטיות + גישה פרטית לחוף)

אם אתם מחפשים את המילה הנרדפת המושלמת לזוהר, כיף ואווירות מדהימות בהקשר לפוקט, Sri Panwa הוא השם הראשון שיופיע במוח. יש לו את הפנים התאילנדי העכשווי היפה ביותר והקהל הוא בינלאומי לחלוטין.

למרות שהחוף מעט קטן, זה לא אומר שהוא לא יכול לתת לתחרות את החופים האחרים. אם יש לכם מצב רוח לבילוי מדהים, אז רכשו לעצמכם מרטיני והירגעו באחת משלוש הבריכות היפות שמסביב לאתר הנופש.

אתר הנופש והספא Anantara Phuket Layan

אם אתם רוצים להירגע בין הנופים המרהיבים של מפרץ Layan, ים אנדמן ו-Anantara Layan, כדאי להזמין את עצמכם עם Layan Residences by Anantara.

מדובר בבתים מפוארים המציעים למבקרים בהם את שיא היוקרה עם שירותי משרת מלא, בריכות אינסופיות, שפים פרטיים ופרטיות מוחלטת. למגורים היפים יש וילות בנות שניים עד שמונה חדרי שינה והאורחים יכולים ליהנות ממגוון המתקנים. המקום הזה מושלם לחתונות פרטיות, חתונות יעד, משפחות, חברים וירח דבש.

אתר הנופש של האי נאקה

ממוקם בין מטעי קוקוס צפופים וירוקים, חופים לבנים והמים חסרי הפשר של מפרץ פאנג נגה, האי נאקה הוא אתר נופש אקסקלוסיבי לחלוטין באי נאקה יאי. אתר נופש זה נמצא במרחק של 10 דקות שיט בסירת מנוע מהירה בלבד מהאי הראשי של פוקט, ומספק לכם את ההפוגה האולטימטיבית מהקלקלות הרגילות של החיים.

ביתם של 67 הווילות המפוארות בצורת אורגנית, המבקרים יכולים להירגע ולהצעיר את נפשם ונפשם תוך שהם מבלים זמן חגיגי באתר הנופש.

חוף קראון פלאזה פוקט פנווה

כשאתה נוסע לתאילנד כדי להירגע, אחד ממקומות הלינה הטובים ביותר שאתה צריך לבדוק הוא קראון פלאזה פוקט פנווה ביץ', שנבחר לאחד המלונות האיכותיים ביותר בפוקט.

מלון קראון פלאזה , מלון על חוף הים, מציע לאורחיו מקום אופנתי לשהות בו עם מרפסת פרטית ליהנות מהנוף היפה והשלו של החוף וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה כדי לשמור אותך מחובר לאינטרנט במהלך שהותך.

אורחי המלון יכולים לקבל הרפיה ברמה עולמית בטיפולי הספא ובבריכות הבית שלהם, או לקבל חוויה גסטרונומית הניתנת לאינסטגרם במקומות האוכל של אתר הנופש.

כל חדר מעוצב בקפידה עם עיצוב אופנתי ועכשווי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח בגודל 37 אינץ' עם תכנות בכבלים, נגן DVD, מיני בר, ​​קומקום חשמלי וכספת. האורחים יכולים ליהנות מאמבטיה פרטית באמצעות מקלחת גשם ואמבטיה נפרדת.

דלפק הקבלה זמין 24/7 ויכול לסייע לאורחים בנוגע להמרת מט"ח, אחסון מזוודות ושירותי הסעות מ/אל נמל התעופה. הצעות לאן אתה יכול ללכת ומה לראות באזור נמצאות במרחק שאלה בלבד אז אל תהססו לשאול.

אם אתה כאן לעבודה, למלון יש מתקנים עסקיים נאותים. לאימון, בדוק את חדר הכושר המודרני שלהם. כאשר רעבים, שירות חדרים זמין בכל עת על פי בקשה. אבל לאורחים יש אפשרות לתפריט אוכל מסביב לשעון ממטבח פסיפס ואיטלקי ומשקאות מפטיו.

מלון קראון פלאזה פוקט פאנוה ביץ' ממוקם בנוחות במרחק של 5 דקות נסיעה ברכב מהאקווריום של פוקט, כ-45 דקות מחוף פאטונג, ובמרחק של שעה נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט. מיקומים פנטסטיים אחרים בפוקט נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה.

הנאי הרן

משקיף על חוף נאי הרן ומפרץ המושלמים, שם ניצב דה נאי הרן היפהפה, אחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בפוקט.

The Nai Harn מכורבל ביער טרופי קטן על צלע גבעה מול פרוטפ קייפ, ומספק לכם מפלט מושלם מכל ההמולה.

אם אתם מחפשים אינטימיות, פרטיות והסתגרות רגועה, אז אתר הנופש הזה הוא פשוט אידיאלי עבורכם. אם אתם רוצים לטעום מהאירוח התאילנדי החי והחם, זה המקום שכדאי לכם להזמין את עצמכם בו.

מלון סופיצ'ה גישה לבריכה

עוד מלון יוקרתי מדהים בפוקט שכפי שאתם כבר יכולים לשער, הוא כולו על הבריכה! כפי שניתן לראות מהתמונה, הבריכה נמתחת יחד עם כל הנכס כמעט ואפשר לקפוץ לבריכה מכל חדר בודד. עם זאת נאמר, אם אתה "איש הבריכה" אין צורך לחפש רחוק יותר.

ל- Supicha יש 5 כוכבים והיא מדורגת היטב ב-booking.com. האירוח מגיע עם מזנון ארוחת בוקר, מיזוג אוויר, שולחן עבודה, ארון בגדים וטלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי וגישה לחדר כושר ולמרכז כושר.

למלון יש מיקום מעולה גם כן. אתה יכול להגיע לשדה התעופה תוך כ-20 דקות ולבקר בכמה מגולות הכותרת של פוקט תוך פחות מ-5 דקות. לדוגמה, בית צ'ינפרצ'ה המפורסם Thai Hua Museum נמצא במרחק של 11 ק"מ בלבד מהמלון Supicha Pool Access.

Avista Hideaway - המלון הטוב ביותר בפוקט לזוגות

כפי שהשם מרמז, Avista Hideaway הוא גן עדן מבודד בפוקט, מושלם לבריחה של זוגות. הוא מתהדר באווירה שלווה שבאה לידי ביטוי גם בעיצוב של אתר הנופש כולו.

החדרים מגיעים עם טלוויזיות שטוחות, תחנות עגינה לאייפוד, חדרי רחצה מרווחים, ג'קוזי או בריכות פרטיות, ומרפסות המספקות נוף של הג'ונגלים השופעים שמסביב. האורחים יכולים ליהנות ממתקני כושר, ספא, בר על הגג ומסעדות המציעות מנות תאילנדיות, צרפתיות, איטלקיות, אוסטרליות, הודיות וסיניות.

אם תחליטו לחקור את חיי הלילה המקומיים או את חוף הים, ההסעה החופשית של המלון תיקח אתכם לחוף פאטונג המפורסם. גם נמל התעופה הבינלאומי של פוקט אינו רחוק מדי. זה רק כ-45 דקות נסיעה מאתר הנופש.

COMO פוינט יאמו

ממוקם בקצה קייפ יאמו ומשקיף על ים אנדמן האדיר ועל אבני הגיר היפות של מפרץ פאנג נגה, COMO Point Yamu הוא אתר נופש מוזר ויפה. חללי הפנים של אתר נופש זה עוצבו על ידי המעצבת האיטלקית המפורסמת פאולה נבונה, המעניקה לכם את החוויה האולטימטיבית של יוקרה תאילנדית .

יתר על כן, תוכלו גם להירגע במתחם הבריאות COMO Shambhala וליהנות מהמטבח האיטלקי והתאילנדי המענג בשתי המסעדות המעוצבות בצורה אסתטית.

וילה Anantara Mai Khao Phuket

שוכנות בין החי הטרופי של פוקט, Anantara Mai Khao Phuket Villas מציעות מפלט מרגיע אך מנצנץ המספק לכם נופים פנורמיים בתוליים.

כאשר אתם מתארחים ב-Anantara Mai Khao Phuket Villas, התכוננו להתעורר לחופים לבנים ואבקתיים עם החי והחי הירוק של הפארק הלאומי סירינת ברקע. קבל הזדמנות לטרק דרך הג'ונגלים הצפופים על ידי פילים ולבלות יום שלם במנוחה בבריכה שלצד החוף.

אמנפורי

מאז הקמתו בשנת 1988, אתר הנופש הפופולרי על החוף התאילנדי עשה כברת דרך ונהנה כעת ממוניטין מפורסם בעולם בזכות השירותים האישיים שלו, מגוון רחב של פעילויות ומטבח מענג.

אתר הנופש הזה עומד בשמו Amanpuri שהוא מילה בסנסקריט המרמזת על "עיר השלום" , אתר נופש זה אינו מציע לכם שום דבר אחר. משקיף על ים אנדמן היפהפה ושוכן במטע קוקוס, יש 40 ביתנים המושפעים בסגנון תאילנדי ו-30 וילות פרטיות.

רוזווד פוקט

קונצרן מושלם של נופים ירוקים, ארכיטקטורה בסגנון מגורים וחוף מבודד, Rosewood ממוקם על קו החוף של מפרץ אמרלד.

הוא כולל 71 ביתנים ווילות מדהימים שיש להם בריכות פרטיות משלהן עם נוף מרהיב של האוקיינוס. אתר נופש זה מציע מסע קולינרי מענג הודות לארבעת האאוטלטים המדהימים, מועדון האקספלורר, קונספט הבריאות, בריכות החוף ומרכז הכושר המספק את כל החושים שלך.

שישה חושים יאו נוי

ממוקם על החוף המזרחי של קו יאו נוי, שהוא אי יפהפה במרחק של 15 ק"מ מפוקט, Six Senses Yao Noi מעניק למבקרים חוויה שונה לחלוטין של פוקט. מלון זה הוא אחד  המלונות הטובים ביותר בפוקט, גם בגלל  שהכל עוסק בחוויות הילידים והכפריות של פוקט ובאורח החיים המקורי של האנשים המקומיים יחד עם קורטוב של מותרות מודרניות.

אתר נופש זה ממוקם במיקום אידיאלי המעניק נוף מהפנט של מפרץ פאנג נגה ואבן הגיר הבולטת החוצה מהמים הצלולים. הווילות באתרי הנופש מעוצבות בהתאם לקונספט של יוקרה יחפה וטבע אקולוגי המשלים בצורה מושלמת גם את הסביבה. כל ההתמקדות היא בחוץ עם קולנוע חיצוני המשקיף על חוף, אזור ספורט מים, טבעת מואי תאי בחוץ וחללי אוכל מעוצבים בצורה אסתטית עם נוף לנוף החיצוני.

Keemala – מלון יוקרתי בפוקט

קימאלה משקיפה על ים אנדמן ועל הכפר קמאלה, וחבויה מכל ההמון, הרעש וההמולה של חיי העיר. ממוקם בין היערות הירוקים השופעים, בתוך הגבעות, קימאלה מציעה לכם את המפלט המבוקש ביותר מהחיים המונוטוניים ואל חיקה של אמא טבע.

אתר הנופש מתמקד בעיקר באיכות החיים ובריאות. זה די קרוב לחוף קמאלה ולחוף פאטונג, שם תוכלו ליהנות מהמסיבות הטובות ביותר של תאילנד .

טריסארה

אם אתם מחפשים את אתרי הנופש המפוארים, המפוארים ובעלי חמש פנינים בפוקט, טריסארה הוא השם שנמצא בראש הרשימה. הזמנת עצמך עם המפלט הרומנטי ביותר של פוקט היא הדרך הטובה ביותר ליהנות מהזמן שלך בגן עדן טרופי זה. Trisara הוא מקום משכן של 39 וילות עם כל המתקנים המודרניים.

מספקים לכם כל מיני מותרות בצורה כזו שתרצו לגור שם לנצח. חדרים מעוצבים בטוב טעם עם מיטות גדולות, חדרי רחצה מוארים ומבריקים, תהנו מכל המתקנים של אתר נופש בדירוג 7 כוכבים בזמן שהותכם בטריסארה.

Banyan Tree Phuket

אם אתם מחפשים ארץ אגדות בפוקט, אז Banyan Tree הוא האחד בשבילכם. המשקיף על המים המהפנטים של הלגונה, אתר הנופש הזה הוא לא פחות מגן עדן טרופי שבו השדרות מכוסות דקלים וקזוארינות, גנים פורחים עם אלמנדה ומפרץ באנג טאו בוהקים בפאר היפה שלו.

מלון זה ממוקם בשטחים שופעים של 400 דונם, וכולל חוף באורך 3 ק"מ ומכיל יותר מ-30 מסעדות וברים.

ובכן, אלו הם כמה מהמלונות הטובים ביותר בפוקט ששיחקו תפקיד מרכזי בהבאת פוקט לאור הזרקורים. אתרי נופש אלה ידידותיים לילדים וכוללים את כל השירותים המודרניים שאתה מחפש בזמן תכנון חופשות יוקרה יתר על כן, אתרי נופש אלו מציעים מגוון פעילויות אחרות וסיורי אתרים בסביבה הקרובה. אז כשאתה בפוקט ונהנה מהזמן הכי טוב בחייך, אמצו את הוויברציות המדהימות של המקום, שחררו את עצמכם ונסו את הפעילויות השונות, המטבח המענג, ובקרו באתרים שונים כדי לדעת יותר על גן העדן הזה שנקרא פוקט.

וילה פוריסרה

מלון וילה פוריסרה עם 5 חדרי שינה הוא מלון יפהפה הממוקם באחוזת לאמסון היוקרתית במייל המיליונרים של פוקט. האחוזה מתנשאת ישירות על חצי אי קטן ליד חוף החול הלבן והבתולי של Kamala Beach. נכס זה משוחזר משנת 2020 בולט בזכות מיקומו על חוף הים, העיצוב היצירתי והשירותים המפוארים שלו.

וילה פוריסרה מספקת אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, מסעדה וגישה לגן עם בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה. במלון, הממוקם על חוף הים, יש בר, טרקלין משותף ואזור חוף פרטי.

האורחים יכולים להירגע בספא ובמרכז הבריאות, להזמין טיולים בדלפק התיור, או לשכור רכב כדי לחקור את האזור שמסביב. הם יכולים גם לשחק ביליארד באתר או לצאת לשנורקלינג באזור.

האמת היא שפוריסרה שמה את הרף די גבוה. זה יפה בדיוק כמו שזה נראה בתמונות. הנכס נקי ומתוחזק היטב והעיצוב ממש נחמד. הצוות הנהדר, לעומת זאת, הופך את השהות לבלתי נשכחת עוד יותר. מרגע הגעתכם, מקבלים את פניכם בשירות 5 כוכבים. שום דבר לא נראה בלתי אפשרי כאן!

SALA Phuket MAI KHAO Beach Resort

SALA Phuket MAI KHAO Beach Resort
SALA Phuket MAI KHAO Beach Resort

SALA Phuket הוא אחד המלונות הטובים ביותר בפוקטזהו אתר נופש פרטי ברמת חמישה כוכבים שיוצא מפרדיגמת היוקרה התאילנדית הרגילה. הארכיטקטורה המינימליסטית של אתר הנופש בולטת עם הקווים הנקיים והקירות הלבנים והרעננים הרוקדים עם צללים וגיאומטריה.

ישנן כמה סוויטות מרפסת בין יחידות האירוח, אך וילות הבריכה הן האטרקציה העיקרית.

העיצוב שלהם נוגד את המוסכמה, כאשר חדר האמבטיה ממוקם בחוץ בגינה ומול בריכת השחייה הפרטית, משלב את החלל החיצוני בחדר השינה.

מצעים סחופי רוח, צבעי פסטל, כריות, אריחים בסגנון פורטוגזי ודלתות הזזה ווילונות מקשטים את חללי הפנים. SALA מציעה בריכת אינסוף מדהימה על חוף הים, מסעדה יוצאת דופן וספא שליו.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:

תגובות

רשומות פופולריות