המלונות הטובים ביותר בבנגקוק 2022

 

בנגקוק היא ביתם של כמה ממשטחי השמיים המרגשים בעולם, מפלטים יוקרתיים לצד הנהר, חפירות מעצבים במרכז העיר ומלונות בוטיק בבנקוק עם נוף למקדש

יצירתיות היא מה שמניע את בנגקוק, עם מקדשים מעוצבים בצורה אקסטרווגנטית, גורדי שחקים עתידניים, סצנת אוכל נוצצת ושוקי לילה סוערים. האנרגיה הזו מגיעה גם לבתי המלון בבנקוק - שהם בדרך כלל מבריקים במונחים של סגנון ושירות, ומעבירים את הטווח מערימות מורשת על גדות נהר צ'או פראיה ועד בורות בריח מסוגננים במרכז העיר ומלונות מעצבים עם בריכות אינסוף על הגג.

גדת הנהר הזרועה במקדשים מספקת היכרות מרתקת (ופחות תזזיתית) לבנגקוק , עם מלונות חדשים, מסעדות ורובעי אמנות שמוסיפים למשיכה. אבל, אם אתה רוצה להיות בעובי הקניות וחיי הלילה, פנה למרכז העיר סביב Silom, Sathorn ו-Ploenchit. לצ'יינה טאון ולתונגלור, בינתיים, יש תחושה חזקה יותר של שכונה ואוכל ושתייה מובילים.

תמונה ראשית: Park Hyatt Bangkok

Mandarin Oriental Bangkok הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק
מנדרינית מזרחית בנגקוק

1. מנדרינית מזרחית בנגקוק

הכי טוב לרשימת הדליים
יש תחושה של שמפניה באוויר במלון מורשת זוהר זה שפאר את גדות הצ'או פראיה במשך כמעט מאה וחצי. הלובי שופע מבוקר עד לילה עם תיירים בעלי עקבים מכל פינה בעולם ובני מלוכה תאילנדים - עונדים תכשיטים כה גדולים שהם יכולים להיות רק אמיתיים. אגף המחברים המקורי הוא חזון של שיש לבן בוהק, נברשות קריסטל, דקלים בעציץ ומאווררי תקרה מסתחררים, בעוד שהחדרים משלבים מראה תאילנדי קלאסי עם ציוד מודרני ונופים של נהר צ'או פראיה. השירות, הספא והמסעדות עטורי הפרסים הם ללא דופי.

חצי האי בנגקוק הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

חצי האי בנגקוק

2. חצי האי בנגקוק

הטוב ביותר לשהיית ספא
​​לחצי האי בנגקוק יש שפע של תכונות מנצחות: מיקום נפלא של נהר צ'או פראיה, בריכה חיצונית יפהפייה עטורת דקלים, אוסף של מסעדות מהשורה הראשונה ושירות מתכופף לאחור - אבל מה שבאמת מייחד את המלון הוא הספא הנהדר שלה. ממוקם באחוזה קולוניאלית בת שלוש קומות בתוך הגנים בניחוח פרנג'יפאני של המלון, יש לו כל מיני טיפולים מעמיקים, מעיסוי תאילנדי מסורתי באמצעות אגודלים, מרפקים וברכיים, ועד לתוכניות כל היום כולל יוגה בוקר במקדש סמוך, קערות שירה טיבטיות ומדיטציה מודרכת. המטפלים כאן הם מהטובים במשחק.

Capella Bangkok הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

קאפלה בנגקוק
קרא עוד: מלונות בקוסמוי - הטובים והמומלצים

3. קאפלה בנגקוק

הטוב ביותר להיפסטרים
הדגש הוא על האופקי במלון האלגנטי בבנקוק על שפת הנהר, מהארכיטקטורה הנמוכה בסגנון אמצע המאה, ועד דוברות אורז וסירות ארוכות זנב החולפות על פני קו הראייה שלך ואורחים יושבים ליד בריכות שחייה המתגלגלות היישר לעבר נהר צ'או פראיה. הוסיפו חללי פנים עכשוויים מושתקים - לבן שנהב, סריג מפזר אור, ציורי קיר שלמים שצוירו בטכניקות תאילנדיות מסורתיות - מתקנים אופנתיים ומסעדות סקסיות וקפלה מרגישה שונה באופן מרענן מרוב מלונות היוקרה של המותגים הגדולים השוכנים לאורך הנהר. זהו המלון המגניב והחכם ביותר בעיר.

סיאם הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

הסיאם

4. הסיאם

הטוב ביותר לזוהר
ממוקם בשכונת דוסיט היוקרתית, במורד המים מהרובע ההיסטורי של בנגקוק, מלון סיאם הוא מקום מפלט יוקרתי על שפת הנהר שאליו פוקדת החברה הגבוהה של תאילנד (הידועה כ-hi-so). הם באים בשביל המראה המעוצב - פוזות באטריום מלא השרכים, ליד בריכת השחייה המפוספסת על שפת המים, על ספות בצורת נמר במסעדת Story House - ובשביל הספא המצוין, לפעמים לוקחים מזכרת קבועה מסאק המקודשת של המלון. סטודיו לקעקועים יאנט. החדרים, הסוויטות והווילות לבריכה הם חללים סקסיים מונוכרום, עם תקרות גבוהות, אמבטיות רגליים וריהוט בהשראת ארט דקו.

סיאם קמפינסקי הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק
סיאם קמפינסקי

5. סיאם קמפינסקי

הכי טוב לחנות ולפלופ
צמוד למרכז הקניות העצום Siam Paragon ומוקף מכל עבר בשווקי רחוב ומגה קניונים (נסה את Central World לאופנת רחוב, MBK לגאדג'טים ופלטינום לבגדים ואביזרים במחירים מוזלים), הסיאם קמפינסקי לא יכול להיות ממוקם טוב יותר למסע קניות. וכשאתה מוכן לפלופ שאחרי חנות, תמצא חדרים מרווחים ומרגיעים, כולם לבנים פנינה, ירוק אזוב וברונזה רכה, וחדרי רחצה משיש שוקולדי - הטובים ביותר כוללים מרפסות המשקיפות על גנים טרופיים עכשוויים או גישה ישר לתוך החדר בריכות שחייה בצורת לגונה.

אחוזת שנחאי הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

אחוזת שנחאי

6. אחוזת שנחאי

הכי טוב לאוכל רחוב
אם אתה רוצה להיכנס לכמה מאוכל הרחוב הכי טעים בבנגקוק - קארי סרטנים צהוב שמנת, אטריות חזיר פריכות, חביתות צדפות שמנמנות - צאו לרחובות הכאוטיים של צ'יינה טאון. אחוזת שנחאי, הממוקמת על הדראג הראשי, Yaowarat Road, מנצלת את המורשת המעורבת העשירה של השכונה בסגנון אקסטרווגנטי. לובי האטריום מלא בפנסים סיניים, ספות קטיפה, כלובי ציפורים מעץ ובריכות פרחי לוטוס. 76 החדרים הם אקסטרווגנטיות של ורודים, ליים וסגולים, עם מיטות אפיריון, פנסי בלונים ומשי בצבעי תכשיט.

Anantara Siam הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

אננטרה סיאם

7. אננטרה סיאם

הטוב ביותר למשפחות
Anantara Siam הממוקם במיקום מרכזי פועל בכל הרמות: עסקים, פנאי, הפסקת ספא ​​- אבל הוא טוב במיוחד למשפחות. חדרים מרווחים - בצבעי לבן, נייבי וכסוף, עם כריות בטיק וציורי קיר תאילנדיים יפים מעל המיטות - מגיעים עם כל היתרונות והדי והותר מקום למיטה נפתחת. יש בריכת שכשוך לילדים (כמו גם אחת למבוגרים), מגרש משחקים ומועדון ילדים אופטימי, מה שמשאיר את ההורים חופשיים לברוח לספא הנהדר. צאו לטיול קצר ותמצאו גם את פארק לומפיני עם לטאות המוניטור הענקיות שלו וברבורי פדלים.

Four Seasons Bangkok הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

ארבע העונות בנגקוק

8. ארבע העונות בנגקוק

הטוב ביותר לאוהבי עיצוב
ממוקם על נהר צ'או פראיה, Four Seasons Bangkok הזוהר, בעל חמישה כוכבים, קרוב לרבות מהאטרקציות הגדולות ביותר של בנגקוק, כולל מקדש וואט פו, הארמון הגדול ו-וואט ארון. העיצוב העכשווי הוא פרי עבודתו של ז'אן-מישל גאתי והנגיעות הדרמטיות שלו נמצאות בכל מקום, מהלובי המתנשא עם הבריכות המחזירות הרב-מפלסיות שלו ומפלי המים החודרים, ועד לחדרי השינה המכוסים בכסף ובפיוטר עם חלונות מהרצפה עד התקרה המשקיפים על הנהר. שבעת הברים והמסעדות ישמחו אתכם בכל לילה בשבוע.

COMO Metropolitan הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

COMO מטרופוליטן

9. COMO מטרופוליטן

הטוב ביותר עבור מטיילי LGBT+
תרצו לארוז את בגדי הים הטובים ביותר שלכם לטווסים ליד בריכת השחייה ב-LGBTQ+ המועדף הזה בלב Sathorn האופנתי. לא רק הבריכה של COMO Metropolitan היא סצינה-y; מסעדת הדגל Nahm זכתה בערימת פרסים, כולל כוכב מישלן, וה-Met Bar בגוון האודם גועש בסוף השבוע. כדי לשמור על המראה ולהרגיש במיטבך, ה-COMO Shambhala מספק ברכות שמש, טיפולי ספא Guinot ומטבח בריא שנועד לגרום לך לזהור מבפנים החוצה.

Sala Rattanakosin הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

סלה רטנקוסין

10. Sala Rattanakosin

הטוב ביותר למקדשים
רק נזירים יכולים לישון קרוב יותר למקדש וואט פו מאשר אורחים המצויים בסלה רטנאקוסין - ממוקם ממש מעבר לפינה מהמקדש הנערץ ביותר בתאילנד, בסמוך לארמון הגדול המרהיב לא פחות. קטן ומעוצב בצורה מושלמת, בית החנויות לשעבר הזה שהפך למלון בוטיק וכולל רק 15 חדרים המעוטרים בפרצי שחור-לבן חדים; הטובים ביותר כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה עם נוף קולנועי של הסטופות המעוטרות בקרמיקה של וואט ארון, מקדש השחר. את אותו מראה אפשר להתענג גם מהבר על הגג עם מאי טאי.

Park Hyatt Bangkok הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

פארק הייאט בנגקוק

11. פארק הייאט בנגקוק

הטוב ביותר לחיים הגבוהים
מלון אופנתי זה שוכן בבניין בולט בצורה חופשית המשקיף על רובע השגרירויות המוריק של בנגקוק, במרחק הליכה קל מקו הרכבת העילית והחנויות בכיכר סיאם. חללי הזן העכשוויים מושכים את העין באותה מידה, עם גרמי מדרגות נחשיים וקשירה מאבן שמנת בניגוד להדגשים שחורים חדים ואמנות מודרנית מדרום מזרח אסיה. בריכת האינסוף באורך 40 מ' עם נוף לעיר היא יופי, וכך גם הבר על הגג שמשתגע עם רדת החשיכה על רקע עיר נוצץ.

Akyra Thonglor Bangkok הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

אקירה תונגלור בנגקוק

12. Akyra Thonglor Bangkok

הטוב ביותר לשהייה ממושכת. Akyra
ממוקם ב-Thonglor האופנתי והפופולרי, מוקף בכמה מהברים, המסעדות והבוטיקים המגניבים ביותר של העיר, והוא בחירה חכמה לשהייה ארוכה יותר. החדרים גדולים להפליא וממזגים רצפות עץ כהות עם קירות ירוקים קצף ים, ראשי מיטה סגולים קטיפה והדפסי שחור-לבן גדולים במיוחד של העיר. רובם כוללים מקררים ומזונות, בעוד הסוויטות כוללות מטבחים מלאים, מכונות כביסה ומרפסות גדולות. יש בריכת שחייה, מסעדה איטלקית ובר על הגג, וניתן לארגן עיסויים בחדרכם.

137 Pillars Suites Bangkok הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

137 עמודים סוויטות בנגקוק

13. 137 עמודים סוויטות בנגקוק

הטוב ביותר עבור בריכת אינסוף ראויה לאינסטגרם
. גנב הסצנות ב-Sky Pad היוקרתי הזה הוא בריכת האינסוף מנקר עיניים שלו על הגג, שמשרה את הקומה ה-30 עם נופי עיר מסחררים מכל עבר. כמה מפלסים מתחת, יש בריכת שחייה שנייה גדולה יותר (עם יותר מקום לנוח) ופנינה של ספא, שבה תוכלו להזמין שיעורי אגרוף מואי תאילנדי ועיסויים ארומתרפיים מקלקלים. הסוויטות - 30 בסך הכל - הן ענייני קטיפה, עם ציורי קיר פרחוניים, חדרי רחצה מפוארים ומרפסות בגודל טוב. המלון יכול להיות מסובך לנהגי מוניות למצוא, אבל אתה נמצא במרחק הליכה מרכבת השמיים.

The Rakxa הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

הרקסה

14. הרקסה

הטוב ביותר עבור הפסקת בריאות לחופשת בריאות
תאילנדית רצינית, ללא זמן הנסיעה הנוסף הדרוש לביקור בצ'יבה סום או בקמאלאיה, נסה את ה-Rakxa. מפלט בריאות יוקרתי זה מגובה במתקנים רפואיים מקיפים החבויים על אי עטוף בג'ונגל בחלקת Bang Krachao השלווה של נהר Chao Phraya. תוכניות עומק - בריאות מעיים, אנטי אייג'ינג, הפחתת מתח - נעות בין שלושה ל-14 לילות ועושות שימוש בטיפולים תאילנדיים מסורתיים, רפואה סינית, איורוודה וריפוי אנרגטי. צפו למהפך נפשי ופיזי מוחלט.


Rosewood Bangkok הוא אחד המלונות הטובים ביותר בבנגקוק

רוזווד בנגקוק

15. רוזווד בנגקוק

מגורים אלגנטיים בסגנון דירה הם צו היום במלון רוזווד בנגקוק הממוקם במרכז. כניסה דיסקרטית על כביש פלונצ'יט (קרוב למקדש ארוואן ולמרכזי קניות רבים) מובילה את האורחים הרחק מההמולה לתוך עולם דחוס של עץ טיק מגולף, שיש שחור ואמנות תאילנדית אורבנית. מלבד חדרים וסוויטות מתוחכמים שמנת ועץ כהה, לרוזווד יש אוסף של בתי גג מרהיבים, עם מרפסות עם נוף לעיר ובריכות מים עמוקים פרטיות. בריכת השחייה בקומה התשיעית היא בעיקר מקורה (לא נהדר עבור חובבי שמש) אבל הספא מעולה והמסעדות והברים תמיד מושכים קהל. 

סטנדרט בנגקוק הוא אחד המלונות הטובים בבנגקוק

הסטנדרט בנגקוק

16. הבנגקוק הסטנדרטית

בצורת סט ג'נגה ענק, מגדל קינג פאוור מאחנהון הוא אחד הבניינים הגבוהים והבולטים בבנגקוק. הסטנדרט תופס 18 מתוך 78 הקומות שלו בסגנון שופע: וילונות ורודים מנצנצים בלובי הצהוב-קנרי; וילונות של שרכים ב-Parlour Bar הכחול היפה אפרסק ופודרה; שמשיות מפוספסות מסביב לבריכה על הגג. החדרים מעט רגועים יותר אך מהנים לא פחות, עם כיסאות ביצים מרובים, ארונות פרספקס וחלונות גדולים עם נוף לעיר (לחלקם יש גם מרפסות. יש שלוש מסעדות טיפ-טופ ומלון אחות שטוף שמש, במרחק של שלוש שעות נסיעה, ב- עיירת החוף הואה הין. 


מאמרים נוספים:

קרא עוד בנושא: מלונות בבנגקוק – 13 המלונות הטובים והמומלצים

קרא עוד בנושא: מלונות בבנגקוק – 3 המלונות הטובים ביותר

קרא עוד בנושא: מלונות בבנגקוק – 7 מלונות המומלצים

תגובות

רשומות פופולריות