מלונות בקוסמוי - הטובים והמומלצים

      

W Koh Samui

W Koh Samui ממוקם בין Maenam ו-Bo Phut ומתגאה באחד החופים הבתוליים ביותר בתאילנד. 74 וילות הבריכה הפרטיות מספקות כל רמה שאפשר להעלות על הדעת של פינוק ויוקרה. טרנדי במיוחד, עם עיצובים חדשניים, הופכים את אתר הנופש הזה למבוקש מאוד עם נופי הים המדהימים שלו.

W Koh Samui

Four Seasons Resort Koh Samui

שוכן על צלע גבעה במרחק צעדים ספורים מהחוף, 60 הווילות עם חדר שינה אחד של Four Seasons Resort Koh Samui מושלמות לחופשות רומנטיות. 14 וילות המגורים הן אידיאליות עבור אורחים הדורשים מרחב ופרטיות נוספים עבור משפחות או מבקרים ארוכי טווח.

Four Seasons Resort Koh Samui

אתר הנופש SALA Samui Chaweng Beach Resort

SALA Samui Chaweng Beach Resort הוא אתר נופש חוף יפהפה ברמת חמישה כוכבים הממוקם במיקום הדינמי ביותר של קו סמוי. הוא מציע מגוון רחב של סוויטות בריכה, וילות ושירותים נוספים. אתר נופש מתוחכם זה, הממוקם ישירות על החופים הלבנים הרכים של צ'אוונג ביץ', נמצא במרחק של 3 ק"מ בלבד משדה התעופה ומספק מסעדה מדהימה על חוף הים ובריכת שחייה הפונה לים. הוא מציע חסד ואלגנטיות נצחיים ללקוחות.

אתר הנופש SALA Samui Chaweng Beach Resort

Silavadee Pool Spa Resort

אתר הנופש Silavadee Pool Spa Resort כולל חוף פרטי ובריכה חיצונית עם שפת אינסוף. הוא כולל ספריית DVD בחינם ואינטרנט אלחוטי חינם. אתר הנופש Silavadee משקיף על מפרץ סיאם ומספק שירות הסעות חינם ללמאי ולצ'אוונג. 80 החדרים בסגנון תאילנדי מרווחים ומרוהטים בעץ טיק אלגנטי. כל חדר מכיל מתקנים מודרניים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, תחנת עגינה לאייפוד ומיני בר. אמבטיות ומייבשי שיער זמינים בחדרי הרחצה הצמודים.

Silavadee Pool Spa Resort

Banyan Tree Samui

היכן שהמים פוגשים את השמים. טרסות זורמות מוקפות במפרצוני גבעות, ומפרץ תאילנד נשקף נוף שאין שני לו. שחו בגן העדן השליו של קו סמוי. Banyan Tree Samui מלא באוויר נצחי של מסתורין, מוקף במים שמזמינים, מפתים וסרנדה. אתר הנופש מציע 88 חדרים עם מגדלים מוגבהים שנבנו כדי לחקות את האדריכלות התאילנדית המסורתית ומשקיף על מפרץ לאמאי הציורי.

Banyan Tree Samui

שמורת סנטרה סאמוי

גלה עידן חדש של אירוח מתוחכם, מונחה סיפורים תוך כדי מנוחה בפאר טרופי. אתר הנופש הראשון בפורטפוליו הפרימיום של Centara של מלונות בקוסמוי תאילנד מעודנים הוא יהפוך לאחד היעדים המבוקשים ביותר באי. המתקן המדהים, שנודע בעבר בשם Centara Grand Beach Resort Samui, שופץ ושופץ לחלוטין כדי לשלב ללא מאמץ אסתטיקה קולוניאלית עם אטרקטיביות עכשווית.

שמורת סנטרה סאמוי

אתר הנופש InterContinental Koh Samui

אתר הנופש InterContinental Koh Samui הוא אתר נופש פרימיום המוקף ב-22 דונם של גנים טרופיים שופעים. יש לו נופים מרהיבים של מפרץ תאילנד, חמשת האיים שמסביב, והפארק הימי הלאומי אנג תונג. 79 חדרי האירוח, הסוויטות והווילות נמצאים באתר של אתר הנופש האייקוני באן טאלינג נגאם, שהיה אתר הנופש היוקרתי הראשון של קו סמוי.

אתר הנופש InterContinental Koh Samui

קראא עוד: המלונות הטובים ביותר בבנגקוק 2022

Hyatt Regency Koh Samui

אתר הנופש Koh Samui Luxury Collection נמצא במרחק של 16 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי ו-40 דקות ממסוף המעבורת Nathon. גולת הכותרת של האזור היא חוף צ'אוונג, רצועת החולות הלבנים והבתוליים הגדולה ביותר באי. אתר הנופש, המשתרע 6 קילומטרים במקביל למפרץ תאילנד, קרוב למבחר מגוון של חנויות, מסעדות ובידור לילי. במלון 80 סוויטות גדולות המצוידות בעיצוב ונוחות מודרניים.

Hyatt Regency Koh Samui

ואנה בל

Vana Belle הוא אתר נופש יוקרתי בקוסמוי, השוכן בטבע במרחק של 16 דקות נסיעה קצרות מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי ו-40 דקות ממסוף המעבורת נאתון. גולת הכותרת של האזור היא חוף צ'אוונג, רצועת החול הארוכה ביותר של האי לאורך מפרץ תאילנד. המלון בקוסמוי  מציע 80 סוויטות גדולות המרוהטות ומאובזרות בעיצוב מודרני. לכל יחידה יש ​​בריכה ומרפסת משלה. האורחים יכולים ליהנות ממטבח בינלאומי ותאילנדי לארוחות בוקר וערב במסעדות המקומיות.

ואנה בל

Banana Fan Sea Resort

להירגע ולהירגע ליד חוף חול לבן מקסים באמצע נוף טבעי. אתר הנופש בננה פאן סי הינו המיקום האידיאלי להירגע וליהנות מחיי הלילה התוססים של צ'אוונג ביץ', הנמצא במרחק הליכה קצר משם. כל אחד מ-77 החדרים הממוזגים כולל טלוויזיה בלוויין, מיני בר ומכונת קפה/תה. לכל חדר יש חדר רחצה משלו, עם אמבטיה, מראות רחבות ומוצרי טיפוח.


נושאים נוספים:


קראו עוד: מלונות בקוסמוי – המלונות הטובים ביותר

קראו עוד: מלונות בקוסמוי – מלונות יוקרה 

קראו עוד: מלונות בקוסמוי – מלונות שקטפו פרסים


תגובות

רשומות פופולריות