9 החופים הטובים ביותר בקופנגן

 


קופנגן תאילנד הוא ביתם של שפע של עצי דקל עזים וחופים אקזוטיים, המתגאים בנופים מדהימים ככל שהעין יכולה לראות. הניסיון לבחור חוף בודד באי יכול להיות קשה מכיוון שיש הרבה חופים שצריך לקחת בחשבון. 

בין אם אתם מחפשים ברים ומסיבות על החוף, או חוף מבודד ושליו לברוח ממנו - בקופנגן מזג אוויר, כל אחד ימצא את המפלט המושלם שלו.

האם אתה מתכנן לחקור כמה מהחופים היפים ביותר של קופנגן? ובכן, במדריך זה נראה לכם את החופים המרהיבים ביותר בקופנגן עם ילדים.

מידע נוסף במדריך הבא: קופנגן 10 החופים הטובים ביותר

ללא סדר מסוים, הנה הבחירה שלנו מבין 9  החופים הטובים ביותר בקופנגן:

תוכן העניינים

1. Haad Yao Beach Koh Phangan

חוף האד יאו ממוקם בצד ההיפי יותר של האי, מוקף בשפע של מרכזי יוגה ומסעדות טבעוניות. לחוף האד יאו  יש תחושה עמוקה של חיבור לטבע ולסביבה, מה שהופך אותו ליעד אופנתי לתרמילאים.

החוף הוא ללא ספק אחד החופים המרהיבים ביותר של קופנגן למטייל וניתן למצוא אותו בצפון מערב האי. אורכו של החוף הוא ק"מ אחד והרבה מקום ברוחב, האד יאו (שפירושו "חוף ארוך" בתאילנדית) מכונה בדרך כלל החוף "המושלם".

עובדה פחות ידועה היא שונית האלמוגים המקיפה את האי ממערב ומדרום ומהווה אזור פנומנלי לשנורקלינג. המים כחולים קריסטל ומכילים מבחר נפלא של חיים ימיים.

הגעה לחוף 

המסלול להאד יאו פשוט מכיוון שהכבישים סלולים ומשולטים. כל צורת תחבורה תוביל אותך לשם.

  • קַטנוֹעַ

  • מוֹנִית

  • הליכה (אם אתם שוהים באזור המקומי, אז החוף נמצא במרחק הליכה וקל לגישה דרך כל אחד מאתרי הנופש הסמוכים)

נוף לחוף האד יאו

אוכל ושתייה

יש הרבה מסעדות וברים לבחירה, אבל רשמנו להלן כמה מהמועדפים האישיים שלנו:

Vagga Bar – מסעדה קטנה וקסומה, ואחת האהובות עלינו בכל האי. למסעדה מבחר מקומות ישיבה, כאשר על כל אחד מהשולחנות מונחים נרות תמרורים. הפופים מהנים במיוחד להתרווח עליהם.

Haad Yao Bayview Resort – צמוד לאתר נופש גדול בהאד יאו, קשה להתעלם מהמסעדה הגדולה לכאורה. המוסד יושב ליד היסודות הסלעיים על החוף, שם תוכלו ליהנות מכל דבר, החל ממטבח מערבי ועד לקלאסיקה תאילנדית מסורתית.

Vagga Bar Koh Phangan

לינה בקרבת מקום:

See Through Resort Haad Yao - אתר נופש 3 כוכבים, ישירות על החולות הזהובים היפים של חוף האד יאו. אתר הנופש שוכן בבריכת שחייה גדולה המשתרעת לאורך המרשים של הבניין. אתר הנופש ידוע בעיקר בזכות הבר המואר הדקורטיבי והשובב. יש מבחר של חדרים זמין, החל מבונגלוס ועד מקומות בבניין הראשי.

Haad Yao Bayview Resort - אתר נופש גדול בדירוג 3 כוכבים, השוכן על צלע הגבעה של האי. לאתר הנופש יש שתי בריכות שחייה ומסעדה מפוארת על החוף.

2. Bottle Beach Koh Phangan

אם אתה יודע משהו על Koh Phangan, אז בטח שמעתם על  Bottle Beach . זה בקלות אחד החופים הטובים ביותר בקופנגן אטרקציות.

Bottle Beach הוא מקום מסתור שחובה לבקר בו שמתהדר בנופים מדהימים, חוף חול לבן ומים כחולים קריסטל. אם אתם מחפשים מקום לברוח, אל תחפשו רחוק יותר. את רוב זמנכם בבוטל ביץ' תעבירו להירגע ולהירגע, ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה ומקולות הגלים המתיזים. 

הגעה לחוף הים: 

  • מונית - ניתן לתפוס מונית מכל מקום באי, ל-Chaloklum. מ-Chaloklum תצטרכו לקחת סירת Longtail.

  • קטנוע- למרות שניתן לגשת לחוף עם אופנוע, אנו מאוד לא מעודדים זאת מכיוון שהכבישים תלולים להפליא וחסרי שטח.

  • Longtail Boat – תוכלו לתפוס סירה מ-Chaloklum שתיקח אתכם ישירות לחוף. מחיר סירה לכיוון אחד יעלה לכם בין 100-150 באט.

אוכל ושתייה

ברוב אתרי הנופש המקומיים יש מסעדה כלולה בה תוכלו לאכול משהו. מנות תאילנדיות מערביות ומסורתיות זמינות. 

פאד תאי טעים בחוף הבקבוקים

לינה בקרבת מקום

אנא מצא להלן כמה מאפשרויות הלינה הטובות ביותר בבוטל ביץ':

Haad Khuad Resort - אתר נופש מעולה ברמת 3 כוכבים שיש לו מבחר של בקתות קטנות וצנועות הממוקמות ישירות על החול. הבקתות כוללות עיצוב פנים מקסים בחדרי השינה ובחדרי הרחצה ומגיעות בדירות חד-קומתיות או דו-קומתיות.

Smile Bungalow Bottle Beach - מדורג בשלושה כוכבים ראויים, כל בונגלו מגיע עם חדר רחצה צמוד, מרפסת ומאוורר פנימי.

Bottle Beach 1 Resort - אתר נופש 3 כוכבים אופנתי זה מורכב מבונגלוס צבעוניים, הזמינים עם חדרים עם מיזוג אוויר או מאוורר. הוא מתהדר גם בבריכה גדולה פתוחה אם לא מתחשק לכם את מי הים המלוחים. 

בכל מקום שתבחרו, לא היינו ממליצים להישאר ב-Bottle Beach יותר מ-1-2 לילות מכיוון שאין מה לעשות מלבד לראות את החוף עצמו.

אולי תתעניין גם ב: קופנגן מדריך #1 לתייר הישראלי

מקום

חוף בוטל, הידוע גם כחוף Haad Khuat, ממוקם בקצה הצפון מערבי של האי.

3. Mae Haad Koh Phangan

חוף Mae Haad הוא חוף קצת יותר מעניין בשל העובדה שהוא מחובר לשמורה לאומית ולפארק ימי בשם Koh Ma. אתה יכול לגשת לקו מא על ידי הליכה לאורך קטע חול צר מ-Mae Haad בזמן השפל. החוף ממוקם בצפון מערב קו פנגן, והוא אולי אחד החופים הפופולריים ביותר באי בשל הקישור שלו לקו מא. 

החוף רחב ידיים ויש בו בקתות עיסוי ואתרי נופש שונים הממוקמים לאורך חזית החוף. תוכלו למצוא נדנדות חוף, ערסלים ואת האטרקציות הרגילות שתמצאו בחופי קופנגן מפה. החול במאה האד אופייני לפנגן; עדין ורך למדי, וצהוב במיוחד.

עיין במדריך שלנו קופנגן 11 סיבות מדהימות לבקר בה


4. Haad Yuan Beach Koh Phangan 

חוף האד יואן הוא ללא ספק אחד החופים היפים בקופנגן. כאן תמצאו את החוף המושלם להפליא. נופי גלויה, חול לבן, מים צלולים כחולים אקווה ופנורמה נפלאה. אם אתם אוהבים להירגע ואתם מחפשים מקום להירגע בו בקופנגן, אנו בהחלט ממליצים לחפש כאן לינה.

האי קשה להגיע אליו ונגיש רק באמצעות סירת מוניות, ומכאן שלא תמצאו כאן הרבה מבקרים. מחירי המוניות משתנים מעט בהתאם לעונה, אבל אתה יכול לצפות לשלם בכל מקום בין 200 ל-300 באט לכיוון.  

5. Secret Beach Koh Phangan

אחרון ברשימה הוא Koh Phangan, Secret Beach. למרות שהוא נקרא חוף סודי, הוא כבר לא ממש סודי מאז המספר הגדל והולך של תיירים שמבקרים כאן מדי שנה. עם זאת, החוף עדיין יפה מאוד עם חול לבן רך, מים רדודים ושקיעות מרהיבות. 

החסרונות היחידים של חוף סיקרט הם שאין הרבה מקומות מוצלים להסתתר מהשמש והוא יכול להיות עמוס מאוד בעונת התיירות. ובכל זאת, זהו אחד החופים האהובים עלינו בקופנגן ובהחלט לא מקום לפספס! 

ישנם עוד שפע של חופים אחרים שניתן למצוא באי קופנגן שאינם מוזכרים ברשימה, אלו רק חלק מהמועדפים האישיים שלנו. 

6. חוף האד חום

חוף Haad Khom הוא ללא ספק החוף האהוב עלינו בקופנגן. לא תמצאו הרבה מידע על החוף הזה באינטרנט מכיוון שהמקומיים מנסים לשמור אותו בסוד, אבל אם תבקרו, תבינו למה החוף הזה הוא פנינה נסתרת כל כך.

ללא ספק אחד החופים הטובים ביותר שביקרנו בהם בכל הטיולים שלנו. מהרגע שאתה נכנס לתוך המפרץ, מי טורקיז צלולים עומדים לקבל את פניך.

סלעים מתפזרים על פני החוף והים, לפעמים נשארים קבורים עד שגל חושף אותם. אנא צעד בזהירות. עם זאת, באופן מפתיע, הסלעים הם אידיאליים לשכיבה כדי להגשים את כל הפנטזיות של בת הים שלך.

הגעה לחוף

  • מונית- לא אמורה להיות לך שום בעיה למצוא את החוף אם מגיעים במונית, מכיוון שרוב המקומיים כבר מכירים את החוף. 

  • קטנוע - אנו תמיד ממליצים לנסוע באופניים מכיוון שקל יותר לחקור את החוף ולצאת לחופים הסמוכים לאחר מכן. יש חניה זמינה באתרי הנופש על החוף.

אוכל ושתייה 

Ocean View Resort שוכן במסעדה הראשית על החוף; הם מוכרים מגוון של משקאות רגילים: שייקים, מיצים, משקאות אלכוהוליים וקוקוס טרי. למסעדה יש ​​גם תפריט אוכל; עם זאת, הרגשנו שזה קצת על הצד היקר.

דִיוּר

אם תרצו להישאר על חוף הים הראשי, יש לכם שלוש אפשרויות לבחירה:

  • בונגלוס קוקוס ביץ'

  • Coral Bay

  • נופש עם נוף לאוקיינוס

מקום

את האד חום קשה למצוא בגלל היעדר שלטים. החוף מתגורר בחזיתו הצפונית של האי.

7. חוף לילה

עוד אחד מהחופים הטובים ביותר בקופנגן הוא Leela Beach. לא הרבה אנשים שמעו על החוף הזה, שמוסיף לקסם של גן העדן המוזר. 

בניגוד לחוף השכן שלו האד רין, חוף לילה נשאר מעט צנוע ומבודד. החוף משתרע על פני 800 מטר ומתהדר בחולות לבנים, מים צלולים ואווירה רגועה. ישנם עצי דקל פזורים מסביב לחוף, שהם שימושיים למדי במתן אזורים מוצלים כדי לברוח מהשמש. 

דִיוּר

טיול יום לחוף לילה יכול להיות נחמד, אבל מה לגבי להישאר שם? ישנם שלושה אתרי נופש לבחירה אם אתה רוצה להישאר בחוף Leela:

מקום

למצוא את Leela Beach זה ממש קל - פשוט עקוב אחר ההוראות לאתר Cocohut Resort (Cocohut הוא אתר הנופש הראשי שם).

8. חוף סלט האד

בקלות אחד מהחופים האהובים עלינו בקופנגן הוא סלט האד. נמצא בצד הצפון מערבי של האי, פרוסת גן עדן זו היא התחנה המושלמת להירגע ולהירגע.

שוב, החוף הזה קצת נסתר והוא ההפך הגמור מחופים כמו האד רין. החוף הוא מה שתחשבו כגן עדן: חופי חול לבנים מוקפים בצוקים ירוקים ועצי דקל מתנודדים.

אם אתה נהנה להיות מתחת למים, אז לסלט האד יש כמה ממקומות השנורקלינג הטובים ביותר בקופנגן. צפו למצוא מערך של דגים צבעוניים עם ראות מצוינת.

אוכל ושתייה 

ישנן קומץ מסעדות בסלט האד שנמצאות ישירות על חוף הים, כגון סלט קוקי, וואי ומסעדת ג'נג. סוגים רבים של מזון זמינים כדי להתאים לכל סוגי התקציבים. אתה יכול למצוא כמעט כל מנה תאילנדית, כמו גם מגוון של מנות בינלאומיות אהובות, כולל פיצה והמבורגרים.  

9. חוף צ'לוקלום

אורכו של חוף Chaloklum הוא כ-2.5 ק"מ והוא שוכן בצד הצפוני של האי. האזור הוא בעיקר כפר דייגים עם אווירה מאוד מנומנמת ורגועה.

החוף הוא יחיד במינו והוא בין המקומות השלווים והשקטים ביותר בקופנגן.

אוכל ושתייה 

יש שפע של מסעדות במרחק הליכה מחוף Chaloklum. כפי שניתן לצפות בכל כפר דייגים, פירות ים הם המנה האופיינית לבחירה. המסעדות האהובות כוללות את Aunjai Seafood, The Beach Cafe ו-Texas Restaurant & Bar.

מהו החוף הטוב ביותר בקופנגן לילדים ולמשפחות?

החוף הכי ידידותי למשפחות בקופנגן הוא Thong Nai Pan. החוף נקי, בטוח ובדרך כלל שקט. המים רדודים, מה שמאפשר לילדיכם לשחק על שפת המים כשאתם צופים ונרגעים מרחוק.

מהו החוף הטוב ביותר בקופנגן לזוגות?

לזוגות, החוף הטוב ביותר בקופנגן הוא Bottle Beach. ממוקם בקצה הצפוני של האי, Bottle Beach מספק בלעדיות, יופי וסביבה נחמדה ורומנטית.

למדריכים נוספים שתאהבו:

המלונות הטובים ביותר לירח דבש בפוקט


14 דברים מהנים שאתם חייבים לעשות בפוקט


חופים מומלצים בפוקט


מדריך חופשות וטיולים בקאו לאק


קאו לאק למטייל


מלונות בקופנגן - איפה כדאי לשהות בקופנגן






תגובות

רשומות פופולריות